مصدومان چهارشنبه سوری در چهارمحال و بختیاری به ۲۰ نفر افزایش یافت
عکس تزئینی است

شهرکرد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی چهارمحال و بختیاری و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به انجام ماموریت‌های این نهاد در سه‌شنبه شب گفت: مصدومان چهارشنبه‌سوزی در استان به ۲۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از اورژانس ۱۱۵، محمودشمسی‌پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: از مصدمان چهارشنبه‌سوری ۱۲ نفر از بیمارستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان ترخیص و مابقی در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد بستری هستند که یک نفر از این تعداد با سوختگی صورت درICU بیمارستان کاشانی بستری است.

به گفته وی، از تعداد کل مصدومان چهارشنبه آخر سال چهار مصدوم خانم و مابقی مرد بودند و بیشتر مصدومان از ناحیه دست، پا، سر وصورت، دچار آسیب شدند.

شمسی‌پور اظهار داشت: در چهارشنبه سوری سال گذشته ۱۱ نفر دچار مصدومیت شده بودند.

آتش‌‎نشانی چهارمحال و بختیاری در چهارشنبه آخر سال ۳۰ عملیات انجام دادند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرکرد نیز گفت: همزمان با چهارشنبه آخر سال ماموران آتش‌نشانی شهرکرد ۳۰ عملیات آتش‌نشانی اعزام شدند.

عنایت‌الله رهنورد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین عملیات‌های انجام شده توسط ماموران آتش‌نشانی خاموش کردن آتش لاستیک و باقیمانده آتش بود که توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد.

وی به مهار آتش در حیاط یک منزل مسکونی در شهرکرد نیز اشاره کرد و گفت: طبق برنامه از قبل نیروهای آتش‌نشانی در تمام نقاط پرخطر شهر همزمان با چهارشنبه آخر سال مستقر شدند.

به گفته وی، این مناطق شلوغ طبق تجربه سال‌های گذشته شناسایی شده بود.

به گزارش ایرنا، ۵۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان از جمله ۱۹ پایگاه شهری و ۳۹ پایگاه جاده‌ای از صبح سه‌شنبه به صورت آماده‌باش هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha