۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85412995
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم در راهپیمایی ها نشانه ولایت مداری و دشمن شناسی است

همدان-ایرنا- رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی حضور مردم در مراسم‌ها، انتخابات و راهپیمایی ها را نشانه ای از ولایت مداری و دشمن شناسی برشمرد و گفت : مردم ایران ۴۵ سال حسرت تبسم زهرآگین را بر لبهای نظام سلطه گذاشتند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله قنبری همدانی روز شنبه در همایش نقش مردم در هندسه مراسمات و مناسبت‌های انقلاب اسلامی، ملت با بصیرت ایران را در زمره نخبه ها در تمام ادوار تاریخ دانست و گفت: اگر راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن امسال در کنار حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) حضور داشتند مسیر تاریخ عوض می شد و واقعه عاشورا سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در سن ۵۹ سالگی که همه افراد دنبال استراحت بودند نهضت را آغاز کرد و بی نقص ترین سلسله بعد از اهل نبوت در تاریخ را بنیان نهاد وامام بنده سالک و مصلحی از جنس پیغمبر(ص) و موسی کلیم الله بود که حتی برای گمراهی محمدرضا پهلوی هم ناراحت بود و همین‌ خصوصیات موجب جاودانگی امام (ره)شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امام راحل ۱۷ سال مجاهدت کرد، ۱۳ سال در تبعید بود و زمانی که به ایران بازگشت یک مفهوم و مصداق واقعی "جاءالحق و ذهق الباطل"، ظهور و بروز پیدا کرد و در دهه فجر، انقلاب اسلامی رقم خورد.

قنبری همدانی اظهار کرد: خیلی از گروه‌های سیاسی برای براندازی رژیم منحوس پهلوی تلاش می‌کردند و نقطه اتکا آنها مادیات بود اما امام جریان تربیتی را مدیریت کرد و مردمان نیز در وفاداری به امام زمان بهترین همراهی را از خود نشان دادند و تفاوت این انقلاب با سایر انقلاب ها در دنیا در نوع خواسته ها و نگرش مردم بود.

وی ادامه داد: انقلاب بعد از امام انسان سازی کرد، همانطور که می‌بینید مکتب امام راحل همه کشورها از جمله یمن و لبنان را پیرو خود کرده و در نیجریه ۲۰ میلیون شیعه امامیه زندگی می‌کنند و سیدحسن نصرالله را تربیت کرده که تمام استکبار در مقابلش تحقیر می‌شوند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: حق مردم است ک تمام امکانات حکومت در اختیار آنها قرار گیرد، گلایه مندی هایی وجود دارد، مردم وقتی به جایی امیدوار هستند گله می‌کنند و اعتراض اضطرار مردم است.

قنبری همدانی با بیان اینکه در کشور هیچ شانی نیست که مردم در انتخاب آن دخالت نداشته باشند اظهار کرد: مردم صاحب انقلاب اند که که دشمنان انقلاب را در هیچ لحظه ای خشنود نکردند و امام خمینی(ره) به مردم اعتماد داشت برهمین اساس قانون اساسی را به همه پرسی گذاشت.

حضور مردم در راهپیمایی ها نشانه ولایت مداری و دشمن شناسی است

وی، انتقام سخت را خود سردار شهید قاسم سلیمانی دانست و گفت: بزرگترین ارتش ابرقدرت دنیا برای حذف سردار ایرانی وارد عملیات تروریستی شد و این شکست سختی برای آمریکا است که نظام سلطه شکسته شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: سپاه و ارتش ریشه در بدنه مردم دارد، همه کارگزاران این نظام خدمتگزار مردم هستند و ما باید بازخوانی کنیم که در مراسمی که مربوط به مردم است مردم چگونه نقش خود را ایفا کردند و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی از همه سالها پرمعنا تر و باشکوه تر برگزار شد.

در پایان این همایش از صد نفر از همسنگران و همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان قدردانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha