استاندار کرمان: هم افزایی با حضور منتخبان مجلس بیشتر می‌شود

کرمان - ابرنا - استاندار کرمان با اشاره به اینکه در استان هم‌افزایی خوبی بین هر سه قوه وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود با حضور نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی نیز این هم‌افزایی بیشتر ادامه پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات در استان باشیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان محمد مهدی فداکار در دیدار با نمایندگان منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان افزود: در حوزه اجرا و برگزاری انتخابات، کار بزرگی انجام و زحمات بسیار زیادی کشیده شد که هدف و آورده انتخابات نیز افزایش مشارکت بود که به لطف الهی این امر محقق شد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب، پیگیر حل مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود هستند، بیان کرد: یکسری مباحث و مسائل وجود دارد که در سطح استان مشترک است، لذا ضرورت دارد که همه نمایندگان استان با اشتراک نظر پیگیر حل و رفع این موضوعات باشند.

استاندار کرمان با بیان اینکه وظیفه همه خدمت به مردم و حل مشکلات آنها است، تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید کمیسیون‌های مختلف را رصد و از ظرفیت‌های مختلف در مجلس در راستای ارتقای همه جانبه استان استفاده کنند.

فداکار با اشاره به اینکه پیگیر ارتقای وضعیت اقتصادی استان هستیم، افزود: به عنوان نمونه با تلاش وافر به دنبال رفع موانع تولید در استان می باشیم بگونه‌ای که فرد به فرد و حتی در کارخانجات به دنبال رفع موانع تولید هستیم.

قدردانی استاندار کرمان از حصور مردم در انتخابات

استاندار کرمان همچنین عصر جمعه در جشن شکرانه حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن تلاش کرمان گفت: به رغم فشار همه جانبه دشمنان جهت عدم شرکت در انتخابات اما مردم شریف استان کرمان با شور هرچه تمام در انتخابات شرکت کردند که جای تقدیر و تشکر ویژه از آنها دارد.

فداکار افزود: تعهد ما و مجمع نمایندگان استان کرمان قطعا خدمت‌رسانی به مردم است، مردمی که علی‌رغم همه مشکلاتی که دارند تمام قد پای نظام ایستاده‌اند، لذا باید همه مسئولان شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم خدمت کنند.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌ها جهت برگزاری انتخابات، تصریح کرد: مردم همه کشور را شرمنده محبت خود کردند، لذا از خدا می‌خواهیم با تمام توان برای رفع مشکلات مردم نجیب و بصیر تلاش کنیم.

در این جشن همه نمایندگان منتخب استان با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات بر خدمت صادقانه برای مردم تاکید کردند.

مردم استان کرمان در انتخابات ۱۱ اسفند با مشارکت ۵۰ درصدی نمایندگان خود را در ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha