استاندار کرمان: انتخابات صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان گفت: انتخابات صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که باید در آن مشارکت کنیم، اگر نگاه منتقدانه داریم و به‌دنبال تغییر شرایط و بهتر شدن وضعیت هستیم در این انتخابات شرکت و به عنوان یک شهروند نقش جدی را در تعیین سرنوشت خودمان ایفا کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد مهدی فداکار روز پنجشنبه در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در انتخابات اظهارداشت: در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی کشور هستیم و رهبر معظم انقلاب نیز از ابتدای سال به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم تاکید کردند.

استاندار کرمان گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و قوانین مصوب آن مبنای حرکت، عمل و اجرای دولت است؛ قانونی که مجلس وضع می‌کند مبنای تصمیم‌گیری و قضاوت در دستگاه قضایی است، ریل‌گذاری‌های بسیار خوبی را ‌می‌تواند انجام دهد و لذا ضرورت دارد همه در آن مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: کرمان، استان شهید سلیمانی است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نسبت به این مساله توجه ویژه دارند؛ سعی آنها بر کاهش مشارکت مردمی است و امیدواریم مردم با حضور پرشور مثل گذشته حماسه بزرگی خلق کنند.
فداکار ادامه داد: در همه حوزه‌ها رقابت به‌طور جدی وجود دارد، مردم نیز براساس شناخت به نامزد مد نظر ‌رای می‌دهند، ما در ‌وزارت کشور مجری انتخابات هستیم و هر آنچه مردم تصمیم گرفتند، ملاک خواهد بود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا جمعه(۱۱ اسفند) در سراسر کشور برگزار می شود.

کرمان در مجلس شورای اسلامی ۱۰ کرسی در قالب ۹ حوزه انتخابیه دارد و سهم این استان در مجلس خبرگان نیز سه کرسی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha