امام جمعه یزد: گردشگران، حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: گردشگران در سفر به این استان به دلیل تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان باید حرمت این ماه را حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: یزد شهری مذهبی و دارای مردمانی مومن پرور و دیار دارالعباده است و باید حرمت آن و حرمت ماه رمضان توسط مردم به خصوص گردشگران رعایت شود.

وی از برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و از حضور پرشور مردم تشکر کرد و گفت: باید نمایندگان مجلس تمام وقت خود را صرف حل مشکلات مردم و کشور کنند.

ناصری تاکید کرد: بعد از برگزاری انتخابات همه دست اندرکاران و کاندیداها اعم از کسانی که انتخاب شدند و افرادی که انتخاب نشدند همه باید در کنار هم برای حل مشکلات مردم همکاری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان به اهمیت فعال سازی مساجد در ماه مبارک رمضان با انجام برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به خصوص برپایی جلسات قرآن مجید اشاره کرد.

ناصری به شرایط اقتصادی اشاره کرد و گفت: مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم و حل معضلات اقتصادی با همدلی وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه یزد: گردشگران، حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: بدیهی است که عدم حضور جمعی از مردم در انتخابات به معنای قهر کردن با اسلام نیست و مسئولان باید گلایه این بخش از جامعه را بشنوند.

حجت‌الاسلام " سید محمدکاظم مدرسی " افزود: بنای تقوایی دارای لوازمی است که نیت خیرخواهانه، آگاهی از احکام و آداب، هدفمند و با همت بلند و همراه با نظرات کارشناسی کار کردن، نظارت بر روی اعمال از سوی خود و محاسبه و برنامه‌ریزی از جمله موارد بنای تقوایی و در رأس آن خلوص نیت است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف و مسئولیت‌های ما در برابر دین رونق بخشیدن به اماکن دینی و ترویج آن‌ها است که این رونق بخشیدن دارای آثار و برکاتی است.

نمازجمعه در ۲۷ منطقه در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha