امام جمعه یزد: مردم و مسئولان در مسیر توصیه‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم و مسئولان برای تحقق اهداف نظام، انقلاب اسلامی و شهیدان در مسیر توصیه‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: توصیه‌های معظم‌له باید نقشه راه و حرکت مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال یاس آفرینی و دور کردن مردم و جوانان از دین و ارزش‌های دینی و انقلابی هستند که باید همه بصیر و هوشیار باشند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود برای مسایل مختلف و اقشار توصیه‌های مختلفی داشتند که باید همه برای تحقق آن در کشور بکوشند.

ناصری به اهمیت هوشیاری مردم و مسئولان مقابل جنگ ترکیبی و روانی دشمنان اشاره کرد و گفت: استکبار برای ضربه زدن به نظام از رسانه و فضای مجازی استفاده می‌کند.

امام جمعه یزد: مردم و مسئولان در مسیر توصیه‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند

وی تاکید کرد: در ماه رمضان باید بیش از گذشته مردم و جوانان به حضور در مساجد و قرائت کلام وحی و روزه داری عنایت خاص داشته باشند و قدر آن را بدانند.

امام جمعه یزد گفت: نباید مردم و جوانان تحت تاثیر فضای مجازی و شبهات و دروغ پراکنی دشمنان قرار گیرند و باید مسایل دینی و ارزشی در جامعه روز به روز تقویت شود؛ روحانیون باید در کنار مردم کار و نقش هدایتگری را به خوبی انجام دهند و در مسیر دین و نظام و انقلاب اسلامی بکوشند.

وی به اهمیت عفاف و حجاب و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بر حفظ آن توسط مسافران و میهمانان نوروزی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha