۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 80591321
T T
۰ نفر
مردم و مسئولان براي اجراي كامل پيام نوروزي رهبري بكوشند

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مردم و مسئولان براي اجرايي شدن كامل پيام نوروزي رهبري و تحقق سال حماسه سياسي و اقتصادي بكوشند .

آیت الله ' محمد رضا ناصری ' در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: تمام افراد و مسئولان باید در راستای تحقق شعار امسال خیلی جدی عمل كنند.

وی اظهاركرد: نامگذاری امسال از سوی رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خیلی دقیق و اجرایی شدن آن به نفع كشور و ملت است.

امام جمعه یزد با اشاره به دشمنی های استكبار جهانی علیه انقلاب اسلامی گفت: حماسه سیاسی در عمل همان حضور و مشاركت در عرصه های مختلف و بخصوص انتخابات ریاست جمهوری است .

ناصری گفت: در عرصه اقتصادی باید مردم و مسئولان به دنبال خلق حماسه ای بزرگ باشند و توطئه ها و تحریم دشمنان را همانند گذشته نقش بر آب نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه خطبه های نمازجمعه این شهر به قیام دهم فروردین مردم یزد در مقابل رژیم شام شاهی و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد.

ناصری با گرامیداشت یاد خاطره شهدای والامقام و شهدای دهم فروردین یزد بر ادامه دادن راه شهیدان و اهداف نورانی آنها توسط همگان تاكید كرد .

وی همچنین به سال جدید و تقارن آن با ایام فاطیمه اشاره و خواستار حرمت نهادن به این ایام و تربیت نسل جوان بر اساس سفارشات ائمه طاهرین (ع) شد.

7536/1968/587
۰ نفر