۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85411884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم پیروز اصلی انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند

بروجرد _ ایرنا _ امام جمعه بروجرد با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات گفت: مردم پیروز اصلی انتخابات هستند که با وجود تبلیغات گسترده دشمن برای عدم مشارکت در انتخابات اما مردم آمدند و باعث مایوس شدن دشمنان شدند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد ، اظهار داشت: علاوه بر مردم داوطلبانی که در انتخابات شرکت و با تبلیغات و ارایه برنامه های خود تنور انتخابات را گرم گ و با عملکرد خود در چارچوب قانون این افراد هم حتی اگر رای کافی را نیاورده باشند، پیروز هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این نظام جمهوری اسلامی که توانست اعتماد مردم را جلب و مردم هم حضور و مشارکت خوبی در اتتخابات داشتند ، پیروز دیگر انتخابات است که سمپاشی و تبلیغات گسترده دشمن باعث ناامیدی مردم نسبت به جمهوری اسلامی نشد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به مشارکت حدود ۴۱ درصدی در بروجرد گفت: با وجود تبلیغات گسترده دشمن مبنی بر عدم مشارکت مردم در انتخابات و با توجه به مشکلات معیشتی و تورم موجود که باعث سختی هایی برای مردم شده است ، این میزان از مشارکت خوب و قابل قبول است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات، بیان کرد: امنیت، سلامت ، رقابت و مشارکت چهار راهبرد مورد تاکید رهبری بود که خوشبختانه انتخابات از تمام این ویژگی ها برخوردار بود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد: هیات امنای مساجد و اعضای پایگاه مساجد با مدیریت و محوریت امام جماعت می توانند اقدامات فرهنگی موثری در محلات مختلف داشته باشند.

امام جمعه بروجرد به سالروز تاسیس بنیاد شهید اضافه داشت: شهدا و خانواده های آنان و جانبازان به گردن ما حق دارند و هر چه از مقام شهدا تجلیل شود ، کم است و مکتب شهادت را باید برای مردم و جوانان بیان کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به بزرگداشت سید جمال الدین اسد آبادی گفت: وی روحانی مجاهدی بود که در بصیرت افزایی و بیداری جهان اسلام نقش موثری داشته اند .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha