۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85419162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: وحدت بین شیعه و سنی نباید خدشه دار شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: نباید اجازه داد وحدت و انسجام بین شیعه و سنی خدشه دار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: بزرگان و علامه های سنی نیز موافق این وحدت هستند و با عشق ورزیدن به اهل بیت و مقام معظم رهبری در مسیر وحدت بین شیعه و سنی گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به تفرقه و تحریک دشمن برای اختلاف میان شیعه و سنی اظهار داشت: همه ما باید مدافع وحدت باشیم زیرا موجب برکت در نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

خطیب جمعه بروجرد همچنین با اشاره به سالروز شهادت برخی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس افزود: این شهدای بزرگوار مانند شهید باقری، باکری و تهرانی مقدم توانستند جنگ را به بهترین شکل مدیریت کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز هجرت امام خمینی (ره) از عراق به فرانسه افزود: این اقدام با هدف تضعیف شدن اندیشه امام صورت گرفت اما این تبعید مرکز انتشار افکار امام خمینی شد که نتیجه آن تضعیف رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز نیروی انتظامی بیان کرد: فراجا شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و همچنان در راستای تامین امنیت و آرامش جامعه در حال خدمت می‌باشد.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سالمندان گنجینه های مهم و ارزشمند هر خانواده هستند که باید با تکریم آن ها از این سرمایه ها استفاده نمود و از بردن آنها به سرای سالمندان خودداری کرد.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به پرتاب ماهواره نور سه توسط سپاه پاسداران ادامه داد: این ماهواره در مدار زمین قرار گرفته که پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی و نشانه نبوغ دانشمندان جوان ایرانی است.

وی گفت: دانشمندان ایرانی بعد از ۳۷ سال کار تحقیقاتی توانستند ماهواره ها را به فضا پرتاب کنند کاری که بسیاری از کشورهای پیشرفته بعد از ۱۰۰ سال نتوانستند انجام دهند.

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید می‌شود به بهترین شکل از مسافران نوروزی استقبال صورت، حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت حجاب مورد توجه جدی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha