۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85411524
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌های بازی ملوان و گل‌گهر؛ طلسم‌شکنی ملوان زیر بارش کارت زرد

رشت - ایرنا - بازی تیم‌های فوتبال ملوان و گل‌گهر حاشیه‌هایی داشت که پیروزی خانگی ملوان و طلسم شکنی این تیم، درگیری بازیکنان ۲ تیم پس از گلزنی ملوان و نشان دادن ۱۰ کارت زرد توسط داور، از مهمترین حواشی این بازی بود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان عصر پنجشنبه در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

با توجه به حساسیت این دیدار، بیش از پنج هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند تا از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه باشند که این طرفداران تا پایان این دیدار، ملوان را تشویق کردند که در این بین، همراهی طرفداران بانوان با آقایان در تشویق تیم خود جالب بود.

بنا به تصمیم مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی و در یک اقدام فرهنگی و انسان‌دوستانه، تمامی عواید حاصل از بلیت فروشی این دیدار به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت. بنا به تصمیم مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی و در یک اقدام فرهنگی و انسان‌دوستانه، تمامی عواید حاصل از بلیت فروشی این دیدار به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

مهدی تارتار سرمربی ملوان در این دیدار از وجود چهار بازیکنی که در نیم فصل دوم به خدمت گرفته بود در ترکیب ابتدایی سود برد که حبیب فرعباسی، محمد طیبی، میلاد سرلک و محمد عمری بازیکنان جدید این تیم از ابتدا در ترکیب ثابت ملوان قرار گرفتند.

همچنین تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از بازیکنان جدید خود در این دیدار سود برد که مسعود زائرکاظمینی که نیم فصل اول در تیم ملوان حضور داشت از ابتدای این مسابقه به میدان رفت که تقابل وی با هم تیمی‌های سابقش نیز جذاب و دیدنی بود.

در دقیقه ۷۸ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمدرضا سلیمانی مهاجم ملوان این ضربه را بر خلاف جهت حرکت دروازبان گل گهر سیرجان به گل تبدیل کرد تا ملوان با همین تک گل، پیروز این بازی شود تا طلسم عدم پیروزی ملوانان در بازیهای خانگی شکسته شود.

تیم فوتبال ملوان در چند دیدار اخیر خانگی خود طعم شیرین پیروزی را نچشیده بود که آخرین پیروزی خانگی ملوان مربوط به دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در روز ۱۶ مهرماه در هفته هفتم این مسابقات بود که ملوانان توانستند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرده و فاتح دربی شمال کشور در لیگ برتر شوند.

البته پس از به ثمررسیدن گل پیروزی ملوان، بین بازیکنان و نیمکت نشینان ۲ تیم درگیری ایجاد شد که بلافاصله داوران و سایر نیمکت نشینان وارد عمل شدند تا این درگیری خاتمه یابد اما یاسر همرنگ داور این بازی به افشار صداقت دروازبان ذخیره تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کارت قرمز نشان داد تا این بازیکن از نیمکت ملوان اخراج شود.

در جریان این بازی، یاسر همرنگ داور این دیدار به ۱۰ بازیکن کارت زرد نشان داد که ابوالفضل رزاق پور، اریک باگناما، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری و فرناندو تورس از گل گهر سیرجان، میلاد باقری، حبیب فرعباسی، محمد طیبی و محمدرضا سلیمانی از ملوان بندرانزلی بازیکنانی بودند که در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

ملوانان در زیر بارش کارت زرد طلسم شکنی کردند و پس از مدتها در یک دیدار خانگی به پیروزی دست یافتند که البته این پیروزی بسیار ارزشمند بود زیرا ملوانان با کسب هر سه امتیاز این دیدار، برای نخستین بار به طور موقت به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند.

پس از به صدا در آمدن سوت بازی توسط داور این دیدار، تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت تیم ملوان و همچنین مهدی تارتار سرمربی این تیم را تشویق کردند که بازیکنان و کادر فنی ملوان نیز به ابراز احساسات طرفداران خود پاسخ دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha