۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85407682
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرصت مناسب ملوان برای طلسم شکنی؛ نگاه گل‌گهر به رتبه سوم جدول  

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان فرصت مناسبی دارد تا با برتری برابر این تیم، طلسم عدم پیروزی در دیدارهای خانگی را بشکند و تیم گل‌گهر سیرجان نیز مترصد کسب امتیاز در این بازی و صعود احتمالی به رتبه سوم جدول رده‌بندی می‌باشد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان عصر پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی به میزبانی ملوان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

ملوانان که تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و هم اینک در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند، در چند دیدار اخیر خانگی خود طعم شیرین پیروزی را نچشیده اند و اینک فرصت دارد تا با برتری برابر گل‌گهر ضمن کسب جایگاه در جدول رده‌بندی، طلسم عدم پیروزی در بازی‌های خانگی خود را نیز باطل کند.

آخرین پیروزی خانگی ملوان مربوط به دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در روز ۱۶ مهرماه در هفته هفتم این مسابقات بود که ملوانان توانستند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرده و فاتح دربی شمال کشور در لیگ برتر شوند.

پس از این پیروزی تیم فوتبال ملوان نتوانست در دیدارهای خانگی خود طعم پیروزی را بچشد و مقابل تیم‌های پرسپولیس، استقلال خوزستان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران به نتیجه مساوی دست یافت و در مقابل شمس‌آذر قزوین نیز با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریفش شد.

دیدار تیم‌های ملوان و استقلال مساوی شد

تیم‌های فوتبال ملوان و تراکتورسازی به نتیجه مساوی رضایت دادند

این در حالی است که تنها نماینده گیلان در رقابتهای لیگ برتر، در این مدت در بازی‌های خارج از خانه نتایج بسیار درخشانی کسب کرد و موفق شد برابر تیم‌های سپاهان اصفهان، هوادار تهران، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان به برتری برسد.

با این وجود طرفداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امیدوارند که این تیم در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان با انجام یک بازی هجومی و تماشاگرپسند به برتری برسد تا روند ناکامی‌های خود در بازیهای خانگی را به اتمام برساند.

طرفداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امیدوارند که این تیم در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان با انجام یک بازی هجومی و تماشاگرپسند برابر این تیم به برتری برسد تا روند ناکامی‌های خود در بازیهای خانگی را به اتمام برساند. از سوی دیگر با توجه به فاصله یک امتیازی این ۲ تیم در جدول رده‌بندی، ملوانان در صورت کسب پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان بالاتر از این تیم در جدول رده‌بندی قرار می‌گیرند و حداقل یک پله در جدول صعود خواهند کرد.

البته ملوانان با جذب چند بازیکن مطرح لیگ برتری که به دلیل سرباز بودن در این تیم حضور یافتند، هم اینک از لحاظ مهره، بهتر از دور رفت هستند و انتظار می‌رود که این بازیکنان با هماهنگی با تیم و سایر بازیکنان ملوان در ترکیب ثابت این تیم قرار گیرند.

هم اینک نیز حبیب فرعباسی دروازبان ملوان که به دلیل سرباز بودن در نیم فصل دوم به این تیم پیوسته، در سه بازی دور برگشت از دروازه قوهای سپید انزلی محافظت کرده و یکی از عوامل مهم پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان هم بود.

بی‌شک حضور میلاد سرلک، محمد عمری و دیگر بازیکنان تازه وارد این تیم در ترکیب ثابت ملوان می‌تواند دست مهدی تارتار سرمربی این تیم را در استفاده از تاکتیک‌های مختلف باز بگذارد و از سوی دیگر سرمربی ملوان می‌تواند در مواقع لزوم از این نفرات به عنوان بازیکنان تعویضی استفاده کند.

هدف گل‌گهر حضور در جمع مدعیان

اما تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کشور همانند تیم ملوان نتایج بسیار خوبی را کسب کرده، مترصد کسب امتیاز مقابل ملوانان و حضور در جمع مدعیان فصل جاری رقابتهای لیگ برتر است.

این نماینده کرمان هم اینک با یک امتیاز بیشتر نسبت به ملوان، یک پله بالاتر از این تیم در جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت کسب نتیجه مساوی و یا پیروزی برابر ملوان می‌تواند جایگاه خود را در جدول تثبیت و همچنین به مدعیان لیگ برتری نزدیکتر شود.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در سه بازی خود در دور برگشت رقابتهای لیگ برتر، به ۲ پیروزی برابر تیم‌های نساجی و فولاد خوزستان و یک تساوی مقابل تیم فوتبال پیکان دست یافته و به همراه تیم استقلال بیشترین امتیاز را در ۳ بازی دور برگشت کسب کرده است.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در سه بازی خود در دور برگشت رقابتهای لیگ برتر به ۲ پیروزی برابر تیم‌های نساجی و فولاد خوزستان و یک تساوی مقابل تیم فوتبال پیکان دست یافته و می‌توان گفت که این تیم دور برگشت لیگ برتر را بسیار خوب آغاز و به همراه تیم استقلال بیشترین امتیاز را در ۳ بازی دور برگشت کسب کرده است.

با این وجود به طور حتم تیم گل‌گهر نیز فقط به دنبال کسب یک امتیاز از بازی با ملوان نیست و آنها هم برای پیروزی در این دیدار تلاش خواهند کرد تا در صورت توقف احتمالی تیمهای سپاهان و تراکتور سازی، در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

با توجه به این امر به احتمال زیاد تیمهای ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان با ترکیب هجومی رو در روی هم قرار خواهند گرفت و به طور حتم تماشاگران و فوتبال دوستان شاهد یک بازی زیبا از سوی این ۲ تیم خواهند بود.

تا پایان هفته هجدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با کسب ۳۰ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۲۹ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha