۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85411552
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فوتبال گل‌گهر: نتیجه را در یک بازی برابر و نزدیک به ملوان واگذار کردیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در یک بازی برابر و نزدیک نتیجه را به ملوان واگذار کردیم.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس پنجشنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و گل‌گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: یک بازی سخت و برابری را شاهد بودیم و نتیجه مساوی برای این بازی عادلانه‌تر بود.

وی افزود: البته تیم فوتبال ملوان تمامی تلاش خود را در این بازی انجام داد و سرانجام نیز به پیروزی رسید که من این موفقیت را به تیم و همچنین به هواداران ملوان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این بازی برای ما تمام شده و از هم اکنون باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم و تمرکز خود را برای دیدارهای آتی تیم گل‌گهر متمرکز کنیم تا در ادامه لیگ نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: در این دیدار تیم ملوان صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را تبدیل به گل کرد و ما نیز در دقایق پایانی صاحب یک فرصت مناسب گلزنی شدیم که متاسفانه این فرصت را از دست دادیم وگرنه این بازی باید با نتیجه مساوی خاتمه می‌یافت.

اوزونیدیس در خاتمه به داوری این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: نمی‌توان در خصوص داوری حرف زد زیرا کمیته انضباطی مربیان را محروم می‌کند اما در فوتبال باید قانون برای هر ۲ تیم مساوی باشد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان عصر پنجشنبه در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به طور موقت در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم گل گهر سیرجان نیز با این شکست، ۳۰ امتیازی باقی ماند و در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha