جشنواره چهارم رسانه و عدالت کرمان در ایستگاه آخر/ابتکاری با تداوم و رشد مشارکت

کرمان - ایرنا - آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای دوسالانه عدالت و رسانه کرمان امروز(پنجشنبه) درحالی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی در محل تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد و برگزیدگانش را شناخت که تداوم برگزاری آن و نیز افزایش ۲ برابری مشارکت اهالی رسانه درباره آن مورد ستایش قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، در این دوره از این جشنواره ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مقایسه با دوره قبل رشد ۲ برابری را نشان می دهد و از ۵۸ برگزیده در بخش های مختلف با اهدای لوح و تندیس جشنواره و جایزه نقدی تجلیل به عمل آمد.

جشنواره رسانه و عدالت از سال ۱۳۹۶ در استان کرمان آغاز به کار کرده است و به عنوان الگو به کشور معرفی شد که برخی دیگر استان ها نیز آن را اجرایی کردند؛ نخستین دوره این جشنواره در کرمان در آذر ماه ۹۶ با حضور ۵۷ رسانه و ارسال یکهزار و ۹۳۰ اثر برگزار شد.

براساس اعلام دادگستری کل کرمان به عنوان بانی این جشنواره، در این دوره از جشنواره شاهد رشد کمی و کیفی رسانه ها و آثار نسبت به دوره سوم جشنواره بودیم که ۱۰۵ رسانه بیش از ۱۵ هزار اثر به دبیرخانه ارسال کردند.

خبرگزاری ایرنا کرمان نیز در این جشنواره مانند دوره های گذشته خوش درخشید و در بخش خبرگزاری ها، رتبه نخست تیتر، رتبه برتر گزارش تصویری و رتبه دوم خبر و گزارش خبری را کسب کرد.

جشنواره چهارم رسانه و عدالت کرمان در ایستگاه آخر/ابتکاری با تداوم و رشد مشارکت

چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان با پیام رییس قوه قضاییه و حضور مسئولان ارشد قضایی کشور و استان، معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان و مدیران اجرایی استان و اصحاب رسانه با معرفی افراد برگزیده به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha