مشارکت در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت کرمان ۵۰ درصد افزایش یافت

کرمان- ایرنا- رییس کل دادگستری کرمان گفت: چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت استان بر مبنای تجربیات حاصل از برگزاری سه دوره موفق درحالی کلید خورد که با رشد بیش از ۵۰ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به دوره قبل، ۱۰۵ رسانه در این دوره به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان افزود: ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر در ۲ بخش کمی و کیفی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت ارسال شده است.

وی اظهارداشت: چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان ۱۷ اسفندماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن فرهنگ و هنر کرمان با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن قدردانی از حضور گسترده رسانه‌های استانی در این دوره جشنواره رسانه و عدالت ادامه داد: مراسم اختتامیه این رویداد روز پنجشنبه هفته جاری با حضور معاون قوه قضاییه، رییس مرکز رسانه قوه قضاییه، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

مشارکت در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت کرمان ۵۰ درصد افزایش یافت

حمیدی ضمن بیان اینکه نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۵۷ رسانه و دوره دوم نیز با شرکت ۴۱ رسانه برگزار شده است، تصریح کرد: سومین دوره این جشنواره با شرکت ۶ هزار و ۲۹ اثر از ۷۰ رسانه برگزار شد.

ضرورت ارتقای دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان نیز در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت رسانه‌ها در استان ارائه کرد و افزود: تعامل و همکاری دستگاه قضا با اصحاب رسانه در استان کرمان قابل قدردانی است.

محسن روحی بر ضرورت ارتقای دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود:در این زمینه اقدامات خوبی از سوی این اداره کل و خانه مطبوعات صورت گرفته و چندین دوره آموزشی نیز ویژه اصحاب رسانه با تدریس مقامات قضایی با هدف ارتقای دانش حقوقی خبرنگاران برگزار شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha