۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85411159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار قزوین: مشکلی در توزیع میوه شب عید نداریم

قزوین - ایرنا - معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: میوه شب عید با کیفیت مناسب از سوی اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی این استان از استان های آذربایجان غربی و مازندران خریداری و ذخیره سازی شده تا با حذف دلالان و واسطه گران از افزایش قیمت ها در پایان سال جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز پنجشنبه به همراه مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین و تعاون روستایی استان و در راستای بررسی کیفیت میوه شب عید و خرما از سردخانه محل ذخیره‌سازی این محصولات بازدید به عمل آوردند.

وی در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: ذخیره‌سازی میوه شب عید با هدف کنترل قیمت‌ها و منطقی‌سازی نرخ‌ها صوت می‌گیرد؛ طرح تنظیم بازار میوه شب عید نیز به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش دغدغه تامین میوه در ایام عید و جلوگیری از نوسان و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها اجرا می شود.

رحمانی با اشاره به ذخیره‌سازی میوه شب عید، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام عید همواره تقاضای بالایی برای خرید میوهف به خصوص پرتقال و سیب وجود دارد، بنابراین با توجه به افزایش این میزان از تقاضا، همه ساله و قبل از عید کار ذخیره سازی این محصولات به انجام می رسد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به نزدیکی ایام ماه مبارک رمضان و تقارن این ماه با ایام نوروز، همچنین خرمای مضافتی با کیفیت بالا و به منظور توزیع با قیمت مناسب هم ذخیره سازی شده که از ابتدای هفته آینده توزیع آن در سطح استان آغاز می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha