۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85292088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازار کالاهای اساسی نیازمند نظارت های هوشمند است

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین بر اهمیت اقدامات نظارتی و هوشمند تعزیرات حکومتی در آرامش بازار تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز چهارشنبه در جلسه شورای حقوقی تعزیرات حکومتی قزوین با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط و مرتبط هستیم، تاکید کرد: لازمه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نظارت های هوشمند، بازرسی های فنی و میدانی بر فرایند تامین و توزیع کالاهای اساسی است.

وی تصریح کرد: در این راستا اقدامات نظارتی و رسیدگی تعزیرات می تواند بسیار بازدارنده و موثر در حفظ ثبات بازار باشد.

در ادامه این نشست، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز گزارش تحلیلی و آماری را از میزان و زمان رسیدگی به پرونده ها و شکایت های مردمی و اقدامات صورت گرفته برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در سطح استان ارایه کرد.

علیرضا حسن پور خاطرنشان کرد: ایجاد صلح و سازش و اعاده حق شاکی، اصلاح نرخ نامه واحدهای پذیرایی اقامتی با همکاری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، برگزاری جلسات دادرسی الکترونیکی محکومان زندانی با همکاری اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی، نظارت و پایش واحدهای درمانی با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب، بازرسی های سرزده از کشتارگاه ها، فروشگاه های بزرگ، واحدهای خدماتی و تولیدی با در نظر گرفتن شعار سال، نظارت بر کالاهای مصرفی در ایام اربعین، ماه مبارک رمضان و آغاز سال تحصیلی را از جمله این اقدامات بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha