۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85289693
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار در قزوین آغاز شد

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85289693
عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از آغاز عرضه گوشت قرمز منجمد با نرخ تنظیم بازار به میزان ۱۵ تن در سطح استان خبر داد.

فرزاد خوش اخلاق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار گوشت قرمز برای مصرف کننده این میزان گوشت بین مراکز عرضه استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه روند واردات و گوشت قرمز و توزیع آن به شکل تنظیم بازار همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این میزان گوشت به صورت بسته بندی و با قیمت هر کیلو ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال به فروش می رسد که باید اینم مساله مورد توجه شهروندان باشد.

خوش اخلاق ادامه داد: شهروندان می توانند گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری را از طریق تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری و فروشگاه‌های معتبر و بزرگ سطح شهرهای محل زندگی خود تهیه کنند.

به گفته این مسوول، توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری با هدف تعدیل قیمت گوشت در سطح بازار و حمایت از مصرف کننده عرضه می شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه گوشت قرمز موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha