۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85411158
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ محکوم متواری طی یک‌روز در گیلان دستگیر شدند

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85411158
۵۵ محکوم متواری طی یک‌روز در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۵ محکوم متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه پلیس در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز پنجشنبه هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و نیز کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی عنوان کرد: این طرح عملیاتی یک‌روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد و طی آن ۵۵ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان‌ کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف بیش از ۷۳ هزار عدد مواد محترقه داخل منزلی در رشت

در خبری دیگری از این مرکز؛ فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۷۳ هزار و ۳۳۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز پرخطر داخل یک منزل توسط ماموران کلانتری ۱۸ خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه پس از دریافت خبر دپو تعداد زیادی مواد محترقه غیرمجاز داخل منزلی در یکی از محل‌های سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۸، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، ماموران انتظامی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در این خصوص متهمان ۳۵ و ۳۶ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه موادمحترقه و پیش‌سازهای آن بسیار خطرناک هستند و همواره انفجار این مواد در شرایط پیش‌بینی نشده صدمات جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد، خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که در زمینه فروش و استفاده از موادمحترقه فعالیت دارند، برخورد قانونی می‌کند.

تلخی کام محتکر قند در تالش

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی تالش از کشف سه تن قند احتکار شده در بازرسی از انبار یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با بیان اینکه در راستای طرح تشدید مقابله با محتکران به دنبال دریافت خبری مبنی بر احتکار قند در انبار یکی از واحدهای صنفی در شهر تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار، سه تن قند احتکاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از معرفی متهم ۶۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha