۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85411134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موانع و مشکلات ۹ واحد صنعتی در قزوین برطرف شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85411134
موانع و مشکلات ۹ واحد صنعتی در قزوین برطرف شد

قزوین - ایرنا - مشکلات و موانع ۹ واحد صنعتی در استان قزوین روز پنجشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برطرف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشتاد و نهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین روز پنجشنبه با حضور علی رحمانی، معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین برگزار شد.

در این نشست مشکلات ۹ واحد صنعتی شامل لوله و اتصالات چدنی کلاچ در شهر صنعتی البرز، اتصالات مقیسه در شهرک صنعتی کاسپین،‌ کنتورسازی ایران در شهرصنعتی البرز، آپادانا سرام در شهرستان بویین زهرا، بهمن دیزل در شهرصنعتی البرز، نیرو محرکه در شهرصنعتی البرز، رز طلایی، پردیس روستایی شاهین تپه و شرکت بین المللی استراتوس پس از بررسی و طرح مشکلات برطرف شد.

عمده مشکلات واحدهای صنعتی یاد شده در حوزه امور مالیاتی، توسعه اراضی و زیرساخت‌های تولید، نبود بسترهای لازم در حوزه خدمات عمومی از جمله برق، گاز و آب بود که پس از طرح موضوع با حضور مدیران دستگاه های متولی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی رحمانی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین در این نشست اظهار کرد: مجموعه مدیریت قزوین به دنبال تسهیل در امور اقتصادی و همچنین فراهم کردن بسترهای لازم به منظور کاهش موانع تولید است و همه مدیران دستگاه های اجرایی و متولی بایستی در این راستا اهتمام داشته باشند.

در ادامه این نشست محسن رستمی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین نیز خاطرنشان کرد: ۳۹۹ پرونده سال طی جاری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و ۵۷۵ مصوبه برای رفع مشکلات این تعداد واحد به کار بسته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha