۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85417242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ هکتار از اراضی شهرک صنعتی حیدریه رفع معارض شد

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85417242
۹ هکتار از اراضی شهرک صنعتی حیدریه رفع معارض شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: سند مالکیت شش دانگ برای ۹ هکتار از اراضی شهرک صنعتی حیدریه پس از ۱۹ سال پیگیری‌ فراوان رفع معارض شده و به مالکیت شرکت شهرک‌های صنعتی درآمد.

رضا صفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این اقدام در راستای رفع موانع تولید و حفظ حقوق بیت المال و با توجه به دغدغه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص تعیین تکلیف اسناد تفکیکی انجام شده است.

وی اضافه کرد: پس از پیگیری حقوقی و با توجه به اینکه معارضین اراضی یاد شده ۱۹ سال با طرح و اقامه دعوی حقوقی متعدد در محاکم قضای موجب ایجاد نارضایتی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی شده بودند، در نهایت به روش قانونی از این اراضی رفع معارض شد.

صفاری با اشاره به اسناد تفکیکی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان کرد: تاکنون برای بیش از سه هزار و ۵۱۲ هکتار از این اراضی سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود به‌دنبال مستندسازی و رفع موانع دریافت سندهای مالکیت تفکیکی و تک‌برگی است.

به گفته این مسوول، با واگذاری اسناد به واحدهای تولیدی بهره‌بردار نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام می‌شود و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ گواهی پایانکار ساختمان و پروانه بهره‌برداری هستند می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک‌برگی ششدانگ موضوع قرارداد واگذاری حق بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی اقدام کنند.

هم اکنون با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حیدریه ۸۷ قرارداد منعقد شده که از این تعداد ۵۳ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۲۰۰۰ نفر بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha