۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85332045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرگان بانکی برای رفع مشکلات حوزه تولید وارد عمل شوند

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استان قزوین گفت: خبرنگان بانکی بایستی برای حل و رفع مشکلات بین خود و تولیدکنندگان ورود جدی به این مساله داشته باشند.

به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز یکشنبه در جلسه خود با هیات خبرگان بانکی استان، خاطرنشان کرد: هیات خبرگان بانکی چهارچوب مشخصی دارد و باید براساس آن عمل کنند تا جایی که این هیات به عنوان مرجع رسیدگی به اختلافات بین بانک‌ها در استان عمل باید بکند و همچنین مصوبات هیات نیز توسط مدیران بانکی اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه ما از خبرگان بانکی انتظار داریم ضمن شناسایی مشکلات، برای گره گشایی از موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان اقدام کنند، تصریح کرد: هم اکنون بخشی از مصوبات ستاد تسهیل به حل اختلافات بین بانک ها و برخی از واحدهای تولیدی می‌پردازد که در صورت ورود خبرگان بانکی این مشکلات تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استان قزوین یادآور شد: بدهی به بانک و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه هیات خبرگان قرار بگیرد، همچنین بانک‌های عامل استان نیز باید به آرای این هیات احترام گذاشته و به آن عمل کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha