نویدکیا: تیم مس رفسنجان نیازمند حمایت است

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به برخی مسایل و مشکلات این تیم گفت: ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریال به باشگاه مس در نقل و انتقالات کمک کردم و انتظار دارم که باشگاه و مسئولان استانی و شهرستانی هم به این تیم کمک کنند، تا مشکلات رفع شود.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا دوشنبه شب در نشست خبری پس از پیروزی مقابل استقلال تهران افزود: مقداری از قرارداد بازیکنان مس از ابتدای این فصل پرداخت شده اما دیگر پرداختی نداشتند.

وی با بیان اینکه مشکلات در همه تیم‌ها وجود دارد اما باید با حمایت‌ها، این مشکلات را رفع شوند، اظهار داشت: وقتی دیدم باشگاه شرایط خوبی به خصوص برای نقل و انتقالات ندارد، چهار بازیکن از دست دادیم و بازیکنانی با قیمتی مناسب‌تر جذب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به مشکلات هتل و مسایل تردد بازیکنان، در بخشی دیگر از سخنانش به روند بازی مقابل استقلال و داوری این بازی پرداخت.

نویدکیا همچنین پس از پیروزی مقابل استقلال در رختکن نیز به بازیکنان اعلام کرد که اگر مسایل و مشکلات مالی این تیم حل نشود، در تمرین این تیم حاضر نخواهد شد.

نکونام در نشست خبری حاضر نشد
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز در نشست خبری پس از شکست مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و برخی خبرنگاران به علت حضور نیافتن جواد نکونام در این نشست و حضور محمد نوازی به عنوان دستیار این سرمربی، نشست را ترک کردند.

نوازی در این نشست به مسایلی همچون انتقاد از داوری بازی مقابل مس رفسنجان پرداخت.

تیم فوتبال مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه ۲ بر صفر تیم مدعی استقلال تهران را از گردونه این رقابت ها حذف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha