ترکیب احتمالی تراکتور و مس‌رفسنجان؛ اندیشه‌های محرم و خمس برای طلسم‌شکنی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای مس میهمان مس رفسنجان است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس برگزار می‌شود.

مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم عملکرد مناسبی داشته است. مسی‌ها با ۲ برد و ۲ تساوی و ثبت چهار کلین‌شیت یکی از آماده‌ترین تیم‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بودند و موفق شدند در جام حذفی نیز استقلال تهران را حذف کنند و حالا انگیزه بالایی برای تقابل با تراکتور دارند.

در مقابل تراکتور نیم فصل دوم را با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرد اما هفته گذشته موفق شد استقلال خوزستان را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند و تلاش می کند به کورس قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

ترکیب احتمالی تراکتور و مس‌رفسنجان؛ اندیشه‌های محرم و خمس برای طلسم‌شکنی

این تیم ۲ بار موفق به پیروزی شده و ۲ مساوی در کانامه‌اش نمایان است. رفنسجانی‌ها در این مدت کلین‌شیت کرده‌اند و شرایط نسبت به نیم‌فصل اول برای آنها بهتر شده است. این تیم روز گذشته استقلال را از جام حذفی حذف کرد و با انگیزه‌ای مضاعف برای بازی با تراکتور آماده می‌شود.

البته که بعد از برتری مقابل استقلال در جام حذفی نویدکیا اعلام کرد که به علت مشکلات مالی و بدقولی مدیران باشگاه در پرداخت واریزی به حساب بازیکنان در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند و تمرینات این تیم تحت تاثیر این حواشی قرار دارد و قطعا تاثیرات منفی بر روی بازیکنان این تیم قبل از دیدار حساس مقابل تراکتور می‌گذارد.

ادامه روند نتایج اقتصادی؟

نکته جال تقابل‌های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب لیگ برتر فوتبال نتایج اقتصادی این دیدارها بوده است. ۵ دیدار این دو تیم از ۷ مسابقه برگزار شده با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده که چهار مورد آن متوالی بوده است. از بازی رفت لیگ بیست‌ویکم که با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید به بعد تمامی بازی‌خهای دو تیم با برتری یک بر صفر به پایان رسیده است.

آخرین یک هیچ آن‌ها مربوط به دیدار رفت می‌شود که تراکتور موفق شد در تبریز با تک گل مهدی عبدی شاگردان ساکت الهامی را مغلوب کنند.

ترکیب احتمالی تراکتور و مس‌رفسنجان؛ اندیشه‌های محرم و خمس برای طلسم‌شکنی

حضور چهره‌های آشنا در ترکیب دو تیم

از نکات جالب این دیدار حضور تعداد زیادی از بازیکنانی خواهد بود که سابقه پوشیدن لباس رقیب را در کارنامه خود داردند و می‌تواند تقابل آن‌ها با تیم سابق خود، حساسیت و جذابیت‌های این دیدار را بیشتر می‌کند.

حامد لک دروازه‌بان مس رفسنجان، سابقه ۲ بار حضور در لباس تراکتور را در کارنامه خود دارد که عملکردش در اولین حضورش اصلال قابل مقایسه با دومین حضورش در تراکتور نبود. شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتور که فوتبال حرفه‌ای خود را با ۲ سال حضور در لباس می‌رفسنجان آغاز کرد.

ترکیب احتمالی تراکتور و مس‌رفسنجان؛ اندیشه‌های محرم و خمس برای طلسم‌شکنی

میثم تیموری مدافع چپ مسی‌ها روزگاری جزو مهره‌های اصلی خط دفاعی تراکتور به حساب می‌آمد و سابقه ۵۱ بازی در لباس این تیم را در کارنامه خود دارد. یکی از بازیکنانی که انگیزه بالایی برای این دیدار دارد سعید واسعی خواهد بود، این بازیکن با حاشیه فراوان از جمع تی‌تی‌ها جدا شد.

ترکیب احتمالی تراکتور و مس‌رفسنجان؛ اندیشه‌های محرم و خمس برای طلسم‌شکنی

محمد آقاجانپور مدافع راست تی‌تی‌ها سابقه ۲۸ بازی در لباس مس را در کارنامه خود دارد. رضا دهقانی وینگر ۲۶ ساله مسی‌ها در مقطعی ۱۶ بار برای تراکتور به میدان رفته بود. سجاد آشوری که تاکنون نتوانسته برای تراکتور به میدان برود سابقه ۲۵ بازی برای مس را در کارنامه خود دارد.

یکی دیگر از بازیکنانی که انگیزه بالایی برای این دیدار دارد سید مهدی حسینی هافبک جوان تراکتور خواهد بود که بعد از درخشش فصل گذشته با لباس مس رفسنجان راهی تبریز شد. داوود نوش صوفیانی دیگر دروازه‌بان مس رفسنجان نیز در دو مقطع سابقه حضور در لباس تراکتور را دارد.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، میلوش دلتیچ، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده.

ترکیب احتمالی مس‌رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد، محمدمهدی محبی، سعید واسعی و سجاد شهباززاده.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha