۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85407019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: مردم ایران پیروز واقعی انتخابات هستند

زنجان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام زنجان گفت: در رخداد یازدهم اسفند امسال شاهد مشارکت بسیار خوب مردم در انتخابات بودیم و به واقع این ملت، پیروز واقعی انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه یکشنبه در دیدار با کارکنان کمیته امداد استان زنجان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، ضمن تشریح عملکرد این نهاد اظهارداشت: فعالیت‌های کمیته امداد در محرومیت زدایی چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمار ارائه شده از سوی کمیته امداد دلگرم کننده است، گفت: یک نکته حائز اهمیت است که اعتماد خیرین، یادگار امام راحل بودن و عملکرد خوب موجب همراهی بیشتر خیرین شده است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه باید از استان‌های برتر در حوزه توانمندسازی الگوبرداری شود، هرچند که زنجان از استان‌های موفق در این بخش است، تصریح کرد: باید اقدامی انجام شود که با استفاده از توانایی‌های مددجویان تولید ثروت انجام گیرد تا توانمندی حاصل شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن، ۷۸ هزار خدمت از طریق مراکز نیکوکاری ارائه شده که یکهزار و ۷۰۰ میلیون ریال ارزش ریالی داشته است.

روح اله صالحی با اشاره به اینکه اکنون ۱۴ دفتر و ۱۰ اداره در استان فعال است، افزود : برای ارائه خدمات بهتر تلاش شده است یک شبکه منسجم در استان ایجاد و خدمات مورد نیاز اقشار نیازمند ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۱ هزار و ۱۰۰ نفر خانواده به صورت مستقیم خدمت گرفتند و به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال خدمات در استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از کلینک رز، بحث‌های توانمندسازی فکری با همکاری ۱۷ مشاور به صورت نقطه‌ای و مسئله محور، تقویت نظام پاسخگویی و کاهش مدت زمان پاسخ به درخواست‌ها از ۱۰ روز به هفت روز، افزایش ضریب حضور در روستاها نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد:همچنین برای شفاف سازی عملکرد، روزانه اخبار مربوط به حوزه مددجویی و خدمات کمیته امداد منتشر می شود تا خیرین و مردم در جریان امور قرار گیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha