حضور مردم مناطق جنوب غرب خوزستان در شعب رای‌گیری روبه افزایش است

آبادان - ایرنا - تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با نزدیک شدن به ساعت پایانی رای گیری در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر وشادگان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا پس از تمدید زمان رای گیری، تا ساعت ۲۲ حضور مردم شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان در پای صندوق‌های رای به یکباره افزایش یافته است.

برخی از شعب اخذ رای در شهرستان شادگان با کمبود تعرفه مواجه و از سوی فرمانداری برای این شعب تعرفه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از خرمشهر نیز حاکی از حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای بخصوص در مسجد جامع این شهر است.

فرماندار خرمشهر به خبرنگار ایرنا گفت: رای گیری در شعب بدون مشکل در حال انجام است و ۲۲۰ صندوق در ۱۱۰ شعبه کار اخذ رای با حضور پور شور مردم در جریان است.

مسعود خواست خدایی افزود: انتخابات مظهر اتحاد، وحدت، همدلی و مردم‌سالاری دینی است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شد و مردم خرمشهر یک بار دیگر حضوری حماسی در پای صندوق‌های رای دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز از حضور صندوق سیار در پاسگاه دریایی مستقر در دهانه اروند برای رای گیری در نقطه صفر مرزی ایران و عراق خبر داد.

احسان عباسپور افزود: صیادان شهرهای اروندکنار و چوئبده که در دهانه اروند مشغول صید بودند نیز در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شرکت کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان امروز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha