روند اخذ رای در ۱۳۷ شعبه رای‌گیری شادگان بدون مشکل در حال انجام است

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: ۱۳۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان، آرای مردم برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان را جمع آوری می‌کنند که از این تعداد ۳۸ صندوق اخذ رای به صورت سیار فعال است و تا کنون بدون مشکل ادامه دارد.

جمال صالح‌زاده جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۹۹ شعبه ثابت ۱۷ شعبه در شهر دارخویین، ۲۴ شعبه در بخش خنافره و دیگر شعبات در بخش مرکزی آماده اخذ آرای شهروندان هستند.

وی افزود: پیش از ساعت‌ هشت صبج مردم ولایتمدار شهرستان شادگان در محل شعب اخذ رای حضور داشتند تا بار دیگر دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنند.

فرماندار شادگان گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته شعب اخذ رای رفته رفته به سمت پرشور شدن پیش می‌رود و مردم آماده هستند تا رای کاندیدای مورد نظر خود را به صندوق بیندازند.

صالح‌زاده روند رای گیری در شعب اخذ رای را بدون مشکل اعلام کرد و گفت: مردم پیش از شلوغ شدن شعب اخد رای و در ساعت‌های ابتدایی به شعب مراجعه کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی بیان کرد: در زمان تبلغیات به لطف خدا و با همکاری کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد رقابت سالم در شهرستان شادگان بودیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شادگان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha