امام جمعه شادگان: مشارکت حداکثری مردم مانند سیلی محکم بر چهره دشمن است

آبادان - ایرنا - امام جمعه شادگان مشارکت حداکثری امت اسلامی ایران مانند سیلی محکم بر چهره زشت دشمن دانست و گفت: مردم با شرکت در انتخابات نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدالرحمان منصوری روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم شهرستان شادگان از دقایق اولیه انتخابات با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دادند پایبند بر نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: امروز دشمن با تبلیغات گسترده سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری داشت ولی توطئه آنان با حضور حداکثری مردم نقش بر آب شد.

امام جمعه شادگان گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش برای اجرا و تحقق عدالت است و انتظار می‌رود همه به این مهم پایبند باشند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه تمام تلاش دشمن در ناامیدی و حضور نیافتن مردم در انتخابات است اظهار کرد: انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است.

وی ادامه داد: هر جامعه‌ای با بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت خود به راحتی طعمه دشمن خواهد شد و امروز همه تلاش دشمنان نظام و انقلاب برای حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای بود که نتیجه نداشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور آغاز شد.

شادگان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha