هرمزگان خط مقدم ایران/ رای مردم دشمن‌شکن بود

بندرعباس - ایرنا - انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری امروز همزمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شد، در این رویداد مهم یکهزار و ۴۵۱ شعبه برای پوشش کامل انتخابات در گستره این استان مرزی و در کرانه و پسکرانه هزارکیلومتری آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس آماده شد.

به گزارش ایرنا، هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران از امروز صادر شده اما باوجود این، گستردگی جغرافیایی و پراکندگی تراکم جمعیتی از شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقطه استان، وجود ۱۴ جزیره در خلیج‌فارس و همچنین وجود نواحی کوهستانی و رودخانه‌های فصلی، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است و طبق گفته مهدی دوستی استاندار هرمزگان، صندوق‌های سیار که با شناورهای تندرو و یا به صورت هوایی جابجایی آن‌ها انجام می‌شود، تراکم جمعیتی در مسیر حوزه‌های انتخاباتی را پوشش می‌دهد.

درواقع ۷۷۶ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه سیار در استان هرمزگان مستقر شده تا انتخابات ۱۴۰۲ به نحو شایسته‌ای انجام شود.

باوجود وضعیت جوی و بارش‌های پراکنده اما شناورهای تندرو و یا بالگردها وظیفه رساندن صندوق های رای را به صورت هوایی در مکان‌های سخت‌گذر و سکوهای نفتی در فلات قاره برعهده دارند و این جزو زیبایی‌های کشور ما است که در یک استان می‌توانید چنین تنوعی را شاهد باشید.

یک میلیون و ۲۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هرمزگان داریم که از این تعداد ۷۷ هزار نفر رای اولی هستند.

۱۶:۳۲ برآیند آماری انتخابات هرمزگان از اتاق خبر ایرنا

مردم استان هرمزگان با مشارکت مثال زدنی در انتخابات یازدهم اسفندماه، منتخبان خود را برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند که درمطلب پیش رو برآیند آماری این انتخابات را باهم می‌خوانیم.

۱۷:۰۰ دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان: اعلام نتایج انتخابات، آغاز فصل جدید است

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان، با اشاره به اینکه اعلام نتایج انتخابات، آغاز فصل جدید است، گفت: باید جریان روشن‌گری و مطالبه‌گری روی نمایندگان و برگزیدگان منتخب مردم، فعال شود.

۱۶:۲۳ هرمزگانی‌ها برای نخستین بار نماینده زن انتخاب کردند

هرمزگانی‌ها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار «فاطمه جراره» را به عنوان نخستین نماینده زن از این استان از ابتدای انقلاب تاکنون، انتخاب و راهی بهارستان کردند.

۲۱:۲۴ استاندار هرمزگان: مشارکت مردم در انتخابات دشمنان را به پرتگاه ناامیدی هدایت کرد

استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و آگاهانه مردم این استان در انتخابات، عنوان کرد: حماسه‌آفرینی ۱۱ اسفند، دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی هدایت کرد.

۱۹:۳۵ حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری شد

حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی با کسب ۲۵۲ هزار و ۷۶۹ رای به عنوان منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.

۱۸:۱۳ مردم هرمزگان پنج منتخب خود در مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند

هرمزگان خط مقدم ایران/ منتخبان مردم مشخص شدند

مردم هرمزگان از شرق تا غرب این استان با حضور موثر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پنج منتخب خود را مشخص کردند.

در حوزه مرکزی هرمزگان که شامل شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بوموسی و بندرخمیر می‌شود، «احمد مرادی با ۹۵ هزار و ۲۳۷ رای ، فاطمه جراره با ۷۰ هزار و ۲۱۴ رای و محمد آشوری تازیانی با ۵۵ هزار و ۱۳۹ رای» به عنوان منتخبان مردم راهی بهارستان می‌شوند.

میزان مشارکت مردم در حوزه مرکزی هرمزگان ۵۷.۴۸ درصد اعلام شد.

۱۴:۰۸ امام جمعه بندرعباس از حضور دشمن‌شکن هرمزگانی‌ها در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

۶:۴۴ منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

۰:۳۶ مدت زمان رای گیری در شهرستان قشم به پایان رسید

فرماندار قشم گفت: مدت زمان رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ساعت ۲۴ جمعه شب همزمان با سراسر کشور در این شهرستان مرزی به پایان رسید و فرایند شمارش آرا آغاز شد.

۱:۰۹ شمارش آرای انتخابات در هرمزگان آغاز شد

شمارش آرای انتخابات در یکهزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه شرق، غرب و مرکزی استان هرمزگان آغاز شد.

۰:۲۱ پایان رای‌گیری در ۱۴۵۱ شعبه اخذ رای هرمزگان

فعالیت رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید.

۰:۰۹ رای گیری در کیش همزمان با سراسر کشور به پایان رسید

بخشدار کیش گفت: همزمان با سراسر کشور رای گیری در جزایر کیش، لاوان و هندورابی و راس ساعت ۲۴ به پایان رسید.

۲۲:۴۴ انتخابات ۱۴۰۲ - جزیره قشم

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

۲۲:۵۱ فیلم | جلوه های ویژه انتخابات در جزیره قشم، نگین خلیج فارس

۲۲:۲۸ هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است

رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور گسترده و حماسه‌آفرینی مردم در عرصه انتخابات، گفت: مسئولان قضایی استان از صبح امروز (جمعه) با آغاز فرآیند رای‌گیری از همه شعبه‌های انتخاباتی بازدید داشته‌ که تاکنون هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده و در نهایت سلامت و امنیت درحال برگزاری است.

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

۲۱:۰۲ مدارس شیفت صبح شنبه ۱۲ اسفند هرمزگان تعطیل شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و رییس ستاد انتخابات هرمزگان اعلام کرد: بنابر تصمیم شورای عالی آموزش، مدارس و کلاس‌های درس سراسر استان در روز شنبه دوازدهم اسفندماه تعطیل است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی با اعلام این خبر افزود: براساس تصمیم شورای عالی آموزش استان در خصوص وضعیت مدارس به دلیل ادامه روند انتخابات، مدارس سراسر استان در شیفت صبح برگزار نمی‌شود.

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

۱۹:۴۷ فیلم/نتیجه انتخابات در هرمزگان مشخص شد

با وجود اینکه هنوز رای‌گیری به اتمام نرسیده و امکان تمدید آن وجود دارد اما نتیجه انتخابات در هرمزگان مشخص شد...

۱۹:۰۵ رییس ستاد انتخابات: مشارکت هرمزگانی‌ها در انتخابات بی‌سابقه بود

رییس ستاد انتخابات هرمزگان، با اشاره اینکه فرایند انتخابات و رای‌گیری مردم در پای صندوق‌های رای عادی و به خوبی در حال انجام است، گفت: تاکنون مشارکت هرمزگانی‌ها در انتخابات تاریخ‌ساز بود و هیج مشکلی به‌وجود نیامده و همه دستگاه‌های احراز هویت همچنان در حال فعالیت است.

احسان کامرانی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت پرشور و اشتیاق مردم هرمزگانی در پای صندوق‌های رای تا این لحظه تاریخ‌ساز بوده و امیدواریم تا آخرین لحظه انتخابات نیز این آرامش و حضور حداکثری برقرار باشد.

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

۱۸:۲۷ فرمانده سپاه کیش: حضور پرشور مردم در انتخابات نویدگر یک مجلس قوی است+فیلم

فرمانده ناحیه سپاه کیش با اشاره به نقش مهم حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نویدگر یک مجلس قوی است.

سرهنگ «محمد میرزاده» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از مشارکت خوب مردم در انتخابات، اظهار کرد: برگزاری انتخابات هنوز در جریان است و مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان‌ دادند که به آینده کشور خود بی تفاوت نیستند.

۱۷:۳۳ فیلم | آقا گفتن بیا ! کلیدواژه‌های مردمی انتخابات در جزیره کیش

جزیره زیبای کیش در کنار آب‌های نیلگون «خلیج همیشه فارس» ، امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یک زیبایی دیگر در دل خود جای داد؛ سیل کلیدواژه‌هایی که پای صندوق‌های سرنوشت، پیامی خاص برای آن سوی مرزها مخابره و بار دیگر حجت را برای آنان که باید بشنوند، تمام کرد.

۱۸:۰۵ فیلم/ گفت و گوی ایرنا با پدر شهیدالقدس رضا زارعی

شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان، از پاسداران منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که به همراه ۲ نفر از نیروهای حزب‌الله در حمله جنگده‌های رژیم جنایتکار اسرائیلی به «بانیاس» واقع در سوریه به شهادت رسید.

۱۷:۱۰ رای ما تیری بر گُرده دشمن؛ شگردهای ناپلئونی منسوخ شد

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

میراث‌دار هدف والای عَیاران و جوانمردانی هستیم که برای اقتدار ایران، فداییِ ملت شدند. نامردانِ دوران‌ها پس ناکامی‌های متعدد، شیوه‌های منسوخ شده‌ای را برای ایجاد تفرقه، وحشت و عقب‌نشینی ما از ایران قوی به کار گرفته‌اند. اما امروز ۱۱ اسفند لحظه آزمودن مرد از نامرد است چراکه می‌توانیم با یک رای خود، تیری به گُرده دشمنان بچه‌کُش بنشانیم.

۱۶:۳۳ فرمانده سپاه هرمزگان: ملت‌های آزادیخواه جهان چشم امیدشان به ماراتن انتخاباتی ایران است

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با اشاره به اینکه مردم ما همیشه با حضورشان در عرصه‌های انتخابات سرنوشت مملکت خود را تعیین کرده‌اند، گفت: بسیاری از مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه جهان امروز بیش از گذشته چشم امیدشان به صندوق‌های رای و ماراتن انتخاباتی ایران دوخته شده است.

سردار اباذر سالاری در حاشیه انداختن رای به صندوق ثابت در محل مسجد جامع بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم باید افراد اصلح را انتخاب کنند، چرا که امروز دوست و دشمن در داخل و خارج چشم شان به این رودیداد تاریخی حساس است که چه کسانی رای می‌آورند، افرادی که پایبند به جبهه انقلاب بوده و یا آن‌هایی که بی‌توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

۱۶:۱۷ فیلم| حرف‌هایی مشترک؛ برای انقلاب و ایران آمده‌ایم

مردم و مدیران هرمزگان برای انداختن رای خود به صندوق‌ها در یک صف، پشت سر یکدیگر ایستاده‌اند و با یک حرف مشترک می گویند «برای انقلاب و ایران آمده‌ایم»

۱۶:۱۰ فیلم | شرکت والدین شهدای قشم به نیت فرزندان خود در انتخابات

تعدادی از والدین شهدای شهرستان مرزی قشم در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس امروز جمعه با در دست داشتن قاب عکس فرزندان شهید خود به نیابت از همه مسافران آسمان و بهشت، حماسه سازان ماندگار و سبکبالان مکتب ایثار و حقیقت در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ شرکت کردند.

۱۵:۰۶ پدر شهید مدافع حرم: مسئولان با خدمتگزاری، پاسخ حضور حداکثری مردم در انتخابات را بدهند

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

پدر دومین شهید مدافع حرم هرمزگان، با اشاره به اینکه مردم ما همیشه و در همه صحنه‌ها پای کار نظام و انقلاب شان هستند، گفت: قطعا این حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، مسوولیت مسئولان نظام را در قبال مردم بیشتر می‌کند و باید با خدمتگزاری صادقانه این حضور مردمی را جبران کنند.

محمد تختی‌نژاد روز جمعه در حاشیه انداختن رای به صندوق ثابت مسجد قدس بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسئولان ما باید بدانند که همواره خدمتگزار مردم هستند و برای حل مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی و سفره مردم تلاش کنند.

۱۴:۵۲ پیرمرد ۱۰۱ ساله قشمی رای داد

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

پیرمرد ۱۰۱ ساله ساکن روستای سهیلی در غرب جزیره قشم امروز جمعه با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صلغی که متولد ۱۳۰۱ و از بناهای قدیمی روستای سهیلی است تا حد امکان در تمامی انتخابات‌ حضور داشته است.

۱۴:۴۳ مردم به معیارهای رهبر معظم انقلاب در انتخاب نماینده اصلح، توجه کنند

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در ساعات باقی‌مانده رای گیری، برای انتخاب نماینده اصلح به بهارستان، باید به معیارها و ملاک‌هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده است، توجه داشته باشند.

۱۲:۵۱ امام جمعه اهل سنت کیش: برای آبادانی ایران رای می‌دهیم+فیلم

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: برای انتخاب یک مجلس قوی و آبادانی کشور، رای می‌دهیم.

شیخ یعقوب شمس روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نقش مهم حضور در انتخابات و بازتاب آن در عرصه بین المللی اظهار کرد: امروز با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای، اعلام می‌کنیم که نسبت به آینده کشور بی تفاوت نیستیم.

۱۲:۲۲ نماینده ولی فقیه در هرمزگان: نمایندگان منتخب هرمزگان در معادلات مهم مجلس، نقش‌آفرین باشد

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به انتخابات حساس و سرنوشت امروز ۱۱ اسفندماه، گفت: باید نمایندگانی از این استان به بهارستان راه یابند که بتوانند هر یک جای پنج نماینده ایفای نقش کند و در معادلات مهمی که در مجلس رقم می‌خورد، نقش‌آفرین باشد و در آینده استان ما موثر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همان‌طور که می‌دانیم استان هرمزگان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در عرصه پیشرفت و تکامل پیش می‌رود و در کشور نیز باتوجه به نقشی که در صحنه جهانی و داخلی ایجاد می کند، جایگاهی ویژه ای دارد.

۱۲:۲۰ قشموندان از اول وقت پای صندوق های رای حاضر شدند

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

قشموندان و ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس در ساعت های ابتدایی آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که امروز - جمعه - همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است، در شعب این شهرستان مرزی حاضر شدند.

۱۰:۴۸ استاندار هرمزگان: نمایندگان منتخب باید برای احقاق حقوق مردم گام بردارند

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به انتخابات حساس امروز ۱۱ اسفندماه، که نگاه دوست و دشمن در داخل و خارج به حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای دوخته شده است، گفت: باید با انتخاب اصلح، نمایندگان توانمندتری را به مجلس بفرستیم که بتوانند در راستای احقاق حقوق مردم گام‌های بلندتری بردارند.

۱۰:۳۸ ۴۹۰ نفر امنیت انتخابات در قشم را بر عهده دارند

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از بکار گیری۴۹۰ نفر برای برقراری امنیت دوازدهمین‌ دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح این شهرستان مرزی خبر داد.

۱۰:۳۲ وعده دیدار مُو رَسی؛ داداها و کاکاهای بندری پای صندوقُنِ رای

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

گویش بندری؛

صُبِ جمعه ۱۱ اسفندماه وعده دیدار مُو رَسی؛ همه داداها و کاکاهای ساحل نشین بندری و حافِظونِ خلیج همیشَ فارس بارِ دِگَ طبق وعده خو مِثِ سایر دلاورمَردون و شیرزنونِ ایرانی هُن روز به عشقِ وطن خو هُندِن سَر قرار؛ تا رای هادَن...

به گزارش ایرنا، بَلی! هُن روز جمعه هَمَ با هَم هُندِیم پای صندوقُنِ رای، ما مَردمِ خون گَرمِ جنوب، ما مَردمِ مرزنشین، ما مَردمِ دریادل، ما مَردمِ حافظ و پاسبون خلیج‌فارس و تنگه هرمز، ما مردم همیشَ در میدون، تا با حضور گَرم و پُرشور خُو، بِ تموم بدخواهونِ عالم نَشون هادِیم که همیشَ پای نظامُ و انقلابِ خَو هَستِم و با رای دادِن خُو، دلِ دُشمَنونِ داخلی و خارجی خو، خون اَکُنِم.

۰۸:۰۰ جزیره نشینان قشمی برای تعیین سرنوشتشان پای صندوق رای آمدند

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

مردم زمان شناس و ولایتمدار جزیره قشم نگین خلیج فارس از دقایق ابتدایی آغاز رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری صبح امروز جمعه در پای صندوق های رای حضور یافتند تا سرنوشتشان را به دست خودشان رقم بزنند.

۰۸:۰۱ رای گیری در کیش همزمان با سراسر کشور آغاز شد

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

رای گیری برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در کیش آغاز شد.

۰۸:۰۶ رای‌گیری در ۱۴۵۱ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

فعالیت رای‌گیری از ساعت هشت امروز جمعه ۱۱ اسفندماه در یک‌هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای برای رقابت ۹۶ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان آغاز شد.

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان گفت: برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۸۷۶ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه نیز سیار تعیین شده است.

محمدجواد خجسته اظهار کرد: از این تعداد، ۶۴۳ شعبه در حوزه مرکز (بندرعباس)، ۵۴۳ شعبه در حوزه شرق (میناب) و ۲۶۵ شعبه در حوزه غرب (بندرلنگه) قرار دارد.

۰۸:۳۲ فیلم/ استاندار هرمزگان: انقلاب اسلامی ایران امتداد یک انتخاب مردمی است

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ قبل از حضور پای صندوق رای با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انتخاب است که امتداد دارد، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف نیز در امتداد همان انتخاب است و مردم ما خوب می‌دانند که مخالفان انتخابات در کدام جبهه هستند.

۰۹:۳۳ مدیرعامل منطقه آزاد کیش: شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم

هرمزگان خط مقدم ایران/ پایان شمارش آرا / گزارش درحال به روزرسانی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در پای صندوق‌ رای، گفت: از همان ساعات اولیه انتخابات حضور پر شور مردم در چای صندوق‌های رای هستیم.

«رحیم سرهنگی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه رای تک تک مردم در تعیین سرنوشت کشور اثرگذار است، افزود: از مردم عزیز خواهشمندیم که در همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای دادن را به لحظات آخر رای گیری موکول نکنند.

گزارش در حال به روز رسانی است...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha