نمایندگان منتخب هرمزگان در معادلات مهم مجلس، نقش‌آفرین باشد

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به انتخابات حساس و سرنوشت امروز ۱۱ اسفندماه، گفت: باید نمایندگانی از این استان به بهارستان راه یابند که بتوانند هر یک جای پنج نماینده ایفای نقش کند و در معادلات مهمی که در مجلس رقم می‌خورد، نقش‌آفرین باشد و در آینده استان ما موثر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همان‌طور که می‌دانیم استان هرمزگان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در عرصه پیشرفت و تکامل پیش می‌رود و در کشور نیز باتوجه به نقشی که در صحنه جهانی و داخلی ایجاد می کند، جایگاهی ویژه ای دارد.

وی بیان کرد: استان هرمزگان با داشتن صنایع بزرگ غرب بندرعباس و موقعیت بسیار مهمی که در کنار خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان سواحل مکران و همچنین جزایر ۱۴ گانه دارد، این نشان می‌دهد که آینده این استان به نوعی در سرنوشت ایران قوی رقم می‌خورد و به همین علت نیز مردم عزیز ما در صحنه انتخابات و همه صحنه‌های دیگر برای پیشرفت کشورمان و آینده روشنی که برای استان مان خواهد داشت، قطعا شرکت می کنند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: متاسفانه باتوجه به تعداد نمایندگان فعلی مان و باتوجه به شرایط جمعیتی مان، وضعیت مطلوبی در کشور نداریم، باید با فرستادن افراد قوی به بهارستان هر یک از نمایندگان ما (پنج نماینده)، جای پنج نفر ایفای نقش کند تا بتواند در معادلات مهمی که در مجلس رقم می خورد، نقش آفرین باشد و در آینده استان ما موثر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اینکه مردم هرمزگان مثل دوره های گذشته در این دوره هم پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد، گفت: امروز به ملت استان عرض می ‌کنم که این اولین و آخرین حماسه شما نخواهد بود، ملتی که نزدیک به قله رسیده، حماسه هایی بزرگی را پیش رو دارد.

وی گفت: این حماسه انتخابات در کنار شیرینی و حلاوت پیام‌های بسیار خوبی را به دشمنان بدنبال خواهد داد که بدانند ملت بزرگ ایران راهی را که انتخاب کرده، آن را با صلابت، با استحکام، بصیرت و آگاهی دنبال خواهد کرد و قطعا دشمنان ما نخواهند توانست که به اهداف خودشان دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به تردیدی که برخی از افراد برای شرکت در انتخابات دارند، تصریح کرد: امروز یک استدلالی را رهبر حکیم انقلاب داشتند: هر کس در انتخابات شرکت نکند قطعا نفعی نخواهد داشت و بلکه ضرر خواهد کرد یعنی ما برای شرکت نکردن هیچ گونه دلیلی را نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده یادآورشد: نکته دیگر نیز این است که عزت و عظمت ملت ایران و آرمان شهدا وانقلاب در این شرایط حساس جهانی تقویت می شود؛ آن کسانی که تردید برای شرکت در انتخابات دارند، ولی در نهایت آن ها با آرمان شهدا به میدان می آیند و با شهدا، امام راحل و رهبری برای ایران قوی بیعت می کنند.

وی به صراحت گفت: برای ایجاد ایران قوی، نیازمند به مجلس قوی هستیم که این مجلس قوی بتواند ایران قوی و تمدن بزرگ نوین اسلامی را شکل دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha