ملت‌های آزادیخواه جهان چشم امیدشان به ماراتن انتخاباتی ایران است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با اشاره به اینکه مردم ما همیشه با حضورشان در عرصه‌های انتخابات سرنوشت مملکت خود را تعیین کرده‌اند، گفت: بسیاری از مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه جهان امروز بیش از گذشته چشم امیدشان به صندوق‌های رای و ماراتن انتخاباتی ایران دوخته شده است.

سردار اباذر سالاری در حاشیه انداختن رای به صندوق ثابت در محل مسجد جامع بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم باید افراد اصلح را انتخاب کنند، چرا که امروز دوست و دشمن در داخل و خارج چشم شان به این رودیداد تاریخی حساس است که چه کسانی رای می‌آورند، افرادی که پایبند به جبهه انقلاب بوده و یا آن‌هایی که بی‌توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی بیان کرد: امروز با گذشت ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که احزاب، تشکل‌ها و جریانات سیاسی باتوجه به قوانین و مقررات حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و سرنوشت کشور خود را تعیین کردند.

فرمانده سپاه هرمزگان اظهار کرد: امروز نیز همچون دوره‌های گذشته، در انتخابات ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رای آمده‌ایم تا به کوری چشم دشمنان خود، با جدیت برای تعیین سرنوشت کشورمان تصمیم گیری کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری امروز همزمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شد، در این رویداد مهم یکهزار و ۴۵۱ شعبه برای پوشش کامل انتخابات در گستره این استان مرزی و در کرانه و پسکرانه هزارکیلومتری آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس آماده شده است.

بیش از یک میلیون و ۲۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هرمزگان بوده که از این تعداد ۷۷ هزار نفر رای اولی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha