برف در جاده‌های جنوب کرمان/ تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است+فیلم

جیرفت - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: بارش شدید برف در محور جیرفت - ساردوئیه - سیرجان جریان دارد و در این شرایط تردد وسایل نقلیه در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.  

وحید میرافضلی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش برف در منطقه سربیژن در جاده جیرفت ساردوئیه، شدیدتر است و در بخش باغعلیشیر این مسیر هم شاهد مه گرفتگی شدید هستیم.

وی با بیان اینکه در مسیر جیرفت - دهبکردی و در محدوده تونل اسفند هم مه گرفتگی وجود دارد، افزود: رانندگان پیش از حرکت چراغ‌ها را بررسی کرده و جوانب را هنگام رانندگی رعایت کنند.

میرافضلی با اشاره به اینکه همه راه های جنوب کرمان باز و تردد در آنها جریان دارد، ادامه داد: در دیگر جاده‌های جنوب کرمان هم شاهد بارندگی‌های پراکنده هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اطلاعیه های صادر شده هواشناسی، نیروها و گشت‌های راهداری در محورها به صورت آماده باش حضور دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان بیان کرد: باتوجه به بارش های صورت گرفته برخی از محورهای ارتباطی جنوب کرمان لغزنده است بنابراین رانندگانی که قصد سفر دارند باید جوانب احتیاط را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی یادآور شد: رانندگان و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی جاده‌ها قبل از عزیمت و شروع سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا از روز گذشته شاهد ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان بودیم که امروز شدت بارش‌ها اوج گرفت. ‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha