فراخوان انتشار رایگان محتوای تبلیغاتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در ایرنا

سنندج-ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بر مبنای رسالت حرفه ای و با هدف ایجاد فرصت عادلانه، از عموم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان کردستان برای تولید محتوای تبلیغاتی دعوت به همکاری می کند.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی، بر اساس قانون انتخابات مبنی بر در اختیارگذاشتن امکانات دولتی برای تسهیل فرایند تبلیغات نامزدها، امکان تهیه و انتشار "فیلم ۵ دقیقه ای" و "مصاحبه مکتوب" برای هر کدام از نامزدها با تاکید بر شرح برنامه‌های محلی حوزه انتخابیه و معرفی سوابق فراهم شده است.

نامزدهای انتخابات در پنج حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در استان کردستان که تمایل به ارائه برنامه های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی دارند، می‌توانند از امروز شنبه پنجم اسفند درخواست خود را همراه با (نام و نام خانوادگی، نام حوزه انتخابیه و کد داوطلبی) از طریق شماره تماس های 08733288683 و 08733230105 اعلام نمایند تا زمان تعیین شده به آن ها اعلام شود.

با در نظر گرفتن مهلت قانونی تبلیغات انتخابات تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۹ اسفند از داوطلبان درخواست می شود تا اطلاعات خود را برای هماهنگی های بعدی زودتر ارسال کنند. بدیهی است پس از اتمام بازه قانونی امکان انتشار محتواهای تولید شده وجود ندارد.

همچنین با هدف هم افزایی با کاندیداهای مجلس در مرکز استان و شهرستان ها با توجه به مشغله های انتخاباتی امکان انتشار فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی تولید شده از سوی نامزدها در ایرنا به شرط برخورداری از استانداردهای پیش بینی شده فراهم شده است. داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند محصولات چندرسانه ای خود (با تاکید بر معرفی سوابق و شرح برنامه ها) را با ذکر مشخصات خود برای ما ارسال کنند.

محتوای فیلم های ارسالی باید منطبق با شرایط و قوانین تبلیغات و بدون تخریب دیگران باشد. امکان ارسال نمونه مشابه فیلمِ قابل انتشار در خبرگزاری برای متقاضیان وجود دارد.

تاکنون ۱۸۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha