فراخوان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)برای معرفی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در اصفهان

اصفهان-ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بر مبنای رسالت حرفه ای خود و با هدف ایجاد فرصت عادلانه در حوزه تبلیغات از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان اصفهان دعوت می‌کند آمادگی خود را جهت انجام مصاحبه و اعلام برنامه ها از طریق راه های ارتباطی اعلام نمایند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی، به منظور پرهیز از جانبداری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان تهیه و انتشار یک مصاحبه مکتوب برای هر کدام از نامزدها شامل تبیین برنامه‌های ملی در حوزه قانونگذاری، شرح برنامه‌های محلی برای حوزه انتخابیه و معرفی سوابق فراهم شده است.

نامزدهای انتخابات در ۱۶ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان که تمایل به ارائه برنامه های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی را دارند، می‌توانند از امروز پنجشنبه سوم اسفند تا پایان روز شنبه پنجم اسفند درخواست خود را همراه با (نام و نام خانوادگی، نام حوزه انتخابیه و شماره تماس) در پیام رسان ایتا به نشانی irna_esf_admin@ (شماره ۰۹۳۹۵۳۰۱۲۵۰) ارسال نمایند تا زمان تعیین شده به آن ها اعلام شود.

به گزارش ایرنا، استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها در یک فرصت برابر و عادلانه از ظرفیت های قانون جدید انتخابات است.

در انتخابات امسال ۶۶۳ مرد و ۷۶ نفر زن در اصفهان برای ۲۰ کرسی نمایندگی مجلس ( ۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کُرسی برای ارمنیان جنوب ایران) به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha