۳ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85394879
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم با حضور در انتخابات پای ارزش های انقلاب می ایستند

قزوین - ایرنا - دبیر حزب آبادگران جوان قزوین با اشاره به پیروی مردم از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو، گفت: ۱۱ اسفندماه بازهم شاهد حضور غرورآفرین مردم پای ارزش های انقلاب خواهیم بود و با نشانه گیری قلب دشمن، او را شکست می دهند.

محمدرضا کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردمی صبور، فهیم و با غیرت داریم که با تمامی مشکلات و کمی و کاستی ها، با صبوری و وفاداری به آرمان شهدا و امام شهدا در دفاع از کشور بزرگمان ایران با شور و شعور ولایی و حسینی، غیرتمندانه در تمامی عرصه های اجتماعی حضور دارند.

وی با اشاره به کارشکنی دشمنان نظام اسلامی، افزود: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال شاهدیم که همواره دشمنان خارجی و خوارج در تبلیغات خود چنین وانمود می کنند که مردم ایران دیگر خسته شده، ناراضی هستند و کم آورده اند.

به گفته کریمی، با این وجود و در همین اواخر در روز ۲۲ بهمن ماه ملت ما با خلق حماسه ای دیگر نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد و دشمنان خارجی و داخلی نیز رو سیاه شدند.

دبیر حزب آبادگران جوان قزوین با تاکید بر نقش مهم احزاب در انتخاب نمایندگانی دلسوز و مدافع حقوق مردم و حافظ آبروی نظام، تصریح کرد: احزاب می‌توانند با معرفی کاندیداهای قوی و کارآمد دارای سوابق موثر و شناساندن کاندیدای اصلح به مردم و همچنین با حضور صادقانه در کنار اقشار مختلف مردم، برای شناخت بهتر کاندیداها و معرفی شاخصه های یک نماینده توانمند و تاثیرگذار به مردم در انتخاب نمایندگان اصلح، مردمدار، درد آشنا و مطلع در امور محوله یاری رسانند.

وی در ادامه با اشاره به نقش احزاب در تذکردهی به کاندیداها، اظهار کرد: امروز مردم همیشه هوشیار در صحنه های اجتماعی، فریب وعده‌ دروغین برخی نمایندگان را نمی خورند، نامزدها نیز بایستی برای معرفی خود به مردم از شعارهای دروغ دست بردارند، به شعور مردم احترام بگذارند و بدانند که دوران وعده و وعید دیگر گذشته است.

کریمی ضمن تاکید بر اینکه کارنامه کاندیداهای قبلی مبین حضور و تبلیغ و پذیرش آنان در اذهان مردمی است، ادامه داد: مردم از شعار دادن خسته شده اند و نمایندگان قبلی نیز باید ببیند چقدر در این چهار سال عملکرد مفید داشته و به قول هایی که داده بودند، عمل کرده اند؟

وی با اشاره به اینکه رسانه ها وظایف سنگین و مهمی در چنین عرصه هایی برعهده دارند، تاکید کرد: مثل همیشه و در بحث معرفی کامل و شناساندن کاندیداها به مردم و در بحث تشویق مردم جهت شرکت در انتخابات و خنثی کردن تبلیغات دشمنان برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رسانه ها بیش از گذشته احساس مسوولیت کرده و در روشنگری و شفاف سازی هم چشم امید ملت باشند.

کریمی با اشاره به وجود مشکلاتی مثل تورم، اختلاس و ناکارآمدی بعضی از مدیران در کشور، تشریح کرد: این مسایل باعث نمی شود که ملت از نظام دست بکشند، چون این کشور متعلق به ملت است و برای سرافرازی و سربلندی مردم و وطن بایستی با حضور آگاهانه خود مانع حضور و انتصاب افراد و نمایندگان ناکارآمد باشند و از سویی هم مدیران کارآمد را همراهی و پشتیبانی کنند.

وی با تاکید بر حضور مردم و مسوولان در انتخابات، این حضور را در تجلی و پایداری شاخصه های پیشرفت و ارتقا کشور موثر دانست و افزود: به این وسیله مدیران کارآمد کمر همت می بندند و برای آسایش و امنیت و رفاه ملت از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و به جبران کمی و کاستی‌های مردم شرافتمندانه اهتمام خواهند ورزید و طعم شیرین خدمت را به مردم خواهند چشاند.

کریمی با بیان اینکه ملت برای حفظ خون شهدا با تمام مشکلات پای ارزش های نظام ایستاده و یک قدم هم عقب نمی روند، افزود: به طور یقین مردم بار دیگر با حضور خود در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند ماه، مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهند زد و این حضور پرشور و قهرمانانه به معنای پیروزی ملت و سربلندی و سرفرازی پرچم میهن اسلامی ایران خواهد بود.

دبیر حزب آبادگران جوان قزوین خاطرنشان کرد: این نظام تا ظهور صاحب بر حقش حضرت مهدی موعود (عج) و برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان همچنان پابرجا خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha