اصناف و بازاریان همواره پشتیبان نظام و مردم هستند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: کسبه با حس نوع دوستی و احساس مسئولیت ویژه ای در برهه های حساس کنار مردم قرار می گیرند و می دانند که شرکت پرشور در انتخابات نیز حمایت از خواست و اراده مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، " مجتبی عبداللهی " روز چهارشنبه در نشست با اصناف و اتحادیه های استان البرز افزود: اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی را در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و اگر نبود حمایت، حضور و اراده اصناف و کسبه در ادوار مختلف انقلاب، اکنون در چنین جایگاهی نبودیم.
وی با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با آگاهی و اشراف کامل به مسائل منطقه و شرایط کشور از ابتدای سال به دفعات بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات تاکید کرده اند.
وی افزود: هر کدام از کسبه به شکل های مختلف در راه حفظ و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جان و خون داده اند و به طور قطع این انقلاب را از آن خود می دانند.
عبداللهی گفت: کسبه با حس نوع دوستی و احساس مسئولیت ویژه ای در برهه های حساس کنار مردم قرار می گیرند و می دانند که شرکت پرشور در انتخابات نیز حمایت از خواست و اراده مردم است.
وی افزود: اکنون در استان البرز وحدت و انسجام بسیار خوبی شکل گرفته و علاوه بر مسئولان، اقوام مختلف مردم نیز همگرایی زیبایی در کنار هم دارند و این ظرفیت وجود دارد که در انتخابات پیش رو حماسه ای بزرگ خلق کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.
استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است .
در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است.
برای مشخص شدن نمایندگان استان البرز در مجلس خبرگان رهبری سه نفر از سوی شورای نگهبان تایید و معرفی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha