۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85507965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: البرز آماده اجرای رویداد بزرگ امیدآفرینی شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز از آمادگی ادارات برای اجرای رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمت رسانی در محله های هدف قرارگاه اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجرای رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمت رسانی استان البرز افزود: این طرح با هدف تغییر سیمای محله های کم برخوردار ، نشاط سیاسی بالا و افزایش مشارکت پر شور جوانان و آحاد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اجرا می شود.

وی بیان کرد: امیدآفرینی تبیینی از خدمات ۳۳ ماهه دولت سیزدهم و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محله های هدف قرارگاه اجتماعی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

عبداللهی گفت: در اجرای رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمت رسانی در محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز، برگزاری نشستهای تبیینی با رویکرد واقعه غدیرخم و ایجاد وفاق اجتماعی و شعور ولایی در سطح اماکن عمومی و فضای مجازی مورد توجه قرار می گیرد.

استاندار البرز ادامه داد: برگزاری نشستهای تبیینی و امید آفرین در بستر سامانه شاد برای دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا و مربیان و نشستهای تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در زنجیره تمدن نوین اسلامی در اماکن عمومی، ادارات و کاخانه ها همراه با برپایی نمایشگاه دولت تراز انقلاب اسلامی و خدمات ۳۳ ماهه دولت سیزدهم از جمله رویکرد های این رویداد است.

وی ادامه داد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، تریبون آزاد در دانشگاهها ، ادارات آموزش و پرورش ، کارخانه ها ، ادارات و اماکن عمومی با موضوع خصوصیات رئیس جمهور متعهد به انقلاب و خدمتگزار مردم ، فعال و کارآمد، تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی و رسانه های مکتوب با رویکرد شور انقلابی و شعور ولایی جهت جلب مشارکت مردم و تحقق بزرگترین دستاورد انتخاباتی انقلاب اسلامی از دیگر موضوعاتی است که در این زمینه مورد توجه خواهد بود.

عبداللهی گفت: اجرای برنامه های هنری در قالب شعر خوانی حماسی ، نغمه خوانی ، آواهای محلی و قومی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و انقلابی، برگزاری جهاد تبیین برای کارکنان و خانواده های هر دستگاه اجرایی از خدمات ۳۳ ماه دولت، به ویژه در استان البرز نیز جزو برنامه های این رویداد است.

وی بر بکارگیری همه تابلوها، بیلبوردها، تلویزیون شهری ادارات و دستگاههای دولتی و اجرایی جهت اکران تبلیغات محیطی خدمات ۳۳ ماه دولت و ادامه خدمت رسانی استان البرز تاکید کرد.

استان البرز دارای ۶۶ محله کم برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha