حضور حماسی مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می شود

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: این حضور حماسی مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

به گزارش ایرنا ، "مرتضی ولی پوری" روز دوشنبه در آیین هم افزایی مشارکت در انتخابات و تجلیل از تشکل ها و تعاونی های برتر استان البرز اظهار کرد: سلامت، رقابت و تامین امنیت انتخابات باید نصب العین تمام متولیان این حماسه ملی در البرز قرار گیرد.

وی افزود: در سطح استان البرز رویکرد خوبی در این زمینه وجود دارد و می طلبد همه به نقش های خود به خوبی بپردازیم ضمن اینکه تاکنون حدود ۲۴ نشست با حضور مسوولان استان در این زمینه برگزار شده است.

ولی پوری با بیان این که در استان البرز حدود ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی در زمینه انتخابات به صورت مستقیم‌ فعالیت دارند، بیان کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمام دست اندرکاران امر انتخابات، آرای مردم به خوبی جمع آوری و زمینه حضور و مشارکت مردم به خوبی ایجاد شود چرا که هر قدر حضور و مشارکت مردم‌ پای صندوق های رای بیشتر باشد توطئه های دشمن بیشتر خنثی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مشارکتی که برای رهبر انقلاب در بحث انتخابات مهم است این است که یک حماسه بزرگ دیگر خلق شود.

وی افزود: دشمن با انجام توطئه های مختلف در جهت مایوس کردن مردم قدم‌بر می‌دارد و همه ما وظیفه شرعی و قانونی داریم در راستای خدمت خالصانه و صادقانه به مردم با دوری کردن از دو قطبی کردن جامعه از این موضوع با تمام توان دوری کنیم و با وحدت مردم را برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کنیم چرا که انتخابات برای قشر خاصی نیست و متعلق به همه مردم است.

نقش روستاییان در همه عرصه های کشور بی بدیل است و ما سپاسگزار نقش بی بدلیل آنها درمردمی سازی اقتصادی هستیم.

مطالبات بخش کشاورزی و تعاون نیازمند مجلسی قوی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز در این جلسه از حضور امیدوار کننده تعاونگران در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی تشکر کرد و گفت: بسیاری از مطالبات تحقق آن نیاز به مجلسی قوی دارد تا در جهت خواسته بخش کشاورزی و تعاونی ها گام‌برداشته دارد.

"عبدالرضا بازدار" اظهار کرد : شما تعاونگران حضور شجاعانه و ایثارگرانه ای در تمامی عرصه ها داشته اید و این را از جمله سرمایه های مهم نظام‌می دانم و ارزش افزوده بخش کشاورزی مربوط به تلاش شما فعالان این عرصه است.

وی تاکید کرد: بخش عمده ای از فعالیت‌ها معطوف با این مهم است که ما باید این ظرفیت‌های ملی را در حوزه قانون‌گذاری و مجلس پیگیری کنیم.

بازدار بیان کرد: حضور و مشارکت قشر کشاورزان و تعاونگران و فعالان این عرصه سبب تقویت و برون رفت از مشکلات خواهد شد و با ایجاد ستاد انتخابات حضور فعالی در این برهه و در زمینه انتخابات داشته باشید چرا که می‌توانند زمینه ساز تحولات آینده در این عرصه باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز یادآورشد : عملکرد تولید در استان البرز در بسیاری از بخش ها بسیار بالا بوده و البرز را می تواند در حوزه تولید در بسیاری از بخش ها جزو استان‌های برتر کشور نامید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha