۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۰۱
کد خبر: 85392375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات سه‌شنبه یکم اسفند ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز سه‌شنبه یکم اسفند ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۸۶ خود این عناوین را منتشر کرده است: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد، سه درخواست استاندار فارس از بانوان، شورای استانی ثبت آثار تاریخی در فارس احیا شود، بودجه شهرداری شیراز طی سه سال گذشته پنج برابر شده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۵۲ خود عناوینی همچون وظیفه احزاب و گروههای سیاسی است که کاندیداها را به مردم معرفی کنند به نقل از رییس ستاد انتخابات فارس، مشارکت هوشمندانه در انتخابات مسیر پیشرفت را هموارتر می کند به نقل از مدیر کل ارشاد فارس و بودجه شهرداری شیراز طی سه سال گذشته پنج برابر شده است به نقل از قائم مقام شهردار.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۹۹ صفحه جنوب خود گزارشی در خصوص تاثیر گرانی بر مصرف لبنیات در فارس منتشر کرده و برای این گزارش خود عنوان ‘شیر تو شیر لبنیات’ را برگزیده است.

فارس مهیای نوروز می شود، پاسخ به برخی پرسش های پرتکرار درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، هفت هزار داوطلب از فارس آماده ورود به مقطع دکتری، دستگیری عامل تیراندازی به مردم در فیروزآباد، کلاهبردار فروش خودرو قیمت کارخانه در شیراز در دام پلیس از دیگر عنوان اصلی صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۲۴ خود این عناوین را منتشر کرده است: استاندار فارس: تامین مسکن و درمان رانندگان اتوبوس درون شهری تسهیل می شود، مدیر کل ارشاد فارس: مشارکت هوشمندانه در انتخابات مسیر پیشرفت را هموارتر می کند، امام جمعه شیراز: هدفگذاری و جذب یک میلیون گردشگری برای فارس داشته باشیم، معاون هماهنگی امور گردشگری استانداری: هنرمندان ایرانی دست یافته های کم نظیری در فارس به نمایش گذاشته اند.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۵۲۲۱ خود این عناوین را برجسته کرده است: آخرین فرصت برای جذب اعتبارات عمرانی، تشکیل شورای استانی ثبت آثار تاریخی فارس، هدفگذاری جذب یک و نیم میلیون گردشگر برای فارس داشته باشیم، تامین مسکن و درمان رانندگان اتوبوس درون شهری تسهیل می شود.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۵۳ خود عناوینی همچون درخواست استاندار فارس از بانوان: نقش خود را دست کم نگیرید، مدیر کل دفتر هماهنگی استانداری: یارانه نقدی حذف نمی شود، مشارکت هوشمندانه در انتخابات مسیر پیشرفت را هموارتر می کند به نقل از مدیر کل ارشاد فارس، ناحیه صنعتی کوثر جهرم اعتبار گرفت، ثبت آثار تاریخی افت شدیدی داشته است به نقل از رییس اتاق بازرگانی فارس را برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha