مروری بر عناوین مطبوعات دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز دوشنبه ۳۰بهمن ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی صفحات  خود برجسته کردند.

روزنامه افسانه نیز در صفحه نخست شماره ۵۲۲۰ خود ،‌ راه اصلاح کشور و حل مشکلات انتخابات است را تیتر کرده است ، عناوینی همچونٰ، موافقت شورا با بودجه شهرداری شیرازٰ‌،‌ میراث جهانی تخت جمشید ساماندهی می شود ،‌اعلام نرخ جدید کرایه اتوبوس و مینی بوس در شیراز و تحول در ورودی غرب شیراز با اجرای تفرجگاه چنار راهدار را منتشر کرده است.

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۲۳ خود این عناوین را منتشر کرده است: زنان روستا و عشایر بر مسئولان تصمیم سازی کنند،‌ بازسازی و نوسازی سه کیلومتر شبکه فاضلاب شیراز .

روزنامه تماشا هم در شماره ۳۱۵۱ خود ریل گذاری پیشرفت مملکت با فرستادن اصلح ترین نمایندگان مجلس را تیتر کرده است،‌ بهره برداری از اتاق عمل ویژه خدمت تزریق دارویی،‌ روشنفکری این است که هویت ملی و دینی حفظ شود از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه شیراز نوین هم در شماره ۲۰۵۲ خود بهره مندی عشایر از برق خورشیدی ، گاز روستایی بر قرار است، شیراز و دوشنبه ۳۲ سال است که خواهر خوانده هستندو احکام کمیته انضباطی قدرت بازدارندی ندارد را منتشر کرده است .

همچنین روزنامه خبر جنوب هم در صفحه جنوب خود با پاس زبان فارسی ،‌اهدای کتاب بانوی ایل به بانوی ایل ،‌ این چرخ گران می چرخد و دستگیری سارق تلفن های عمومی با ۵۵ فقره سرقت در شیراز را منتشر کرده است

روزنامه عصر مردم هم در شماره ۷۹۸۵ خود،‌ ساماندهی تخت جمشید در دستور کار دولت،‌ چرا رای بدهیم عنوان سرمقاله، سرو سامان دادن به خانواده از هم گسیخته و ترانه های غیر قابل دفاع ،‌اما موفق را عنوان کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha