مروری بر عناوین مطبوعات پنجشنبه  ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و ورزشی در صفحات  خود برجسته کردند.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۴۹ خود عناوینی همچونٰ، حذف ۲ میلیارد دلار از در آمد ارزی به نقل از نایب رییس اتاق بازرگانی ایران به چاپ رسانده، ‌۱۸۶ مرکز مرکز مثبت زندگی در فارس وجود دارد عنوان دیگر این روزنامه است که مدیرکل بهزیستی فارس آن را گفته،‌ تعاونی های مسکن مشکلات مزمن شده دارند هم به نقل از دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس منتشر شده است.

۲ امتیاز مفت مفت پرید

همچنین این روزنامه در صفحه ورزشی خود عنوان ۲ امتیاز پرید،‌ مفت،مفت،مفت، ٰ‌اشاره به تساوی فجر شهیدسپاسی برابر دامش گیلان کرده و این بازی را به رشته تحریر درآورده است.

روزنامه عصر مردم هم در شماره ۷۹۸۲ خود ابتدا سلامت و بی طرفی خط قرمز ستاد انتخابات است به نقل از رییس ستاد انتخابات کشور بر جسته کرده است،‌ ۶ عضو هیات علمی دانشگاه شیراز بر گزیده کشوری شدند،‌ انتقاد مدیر کل بنیاد شهید فارس از اجرای نیم بند قوانین مجلس، چطور لحظات زندگی خود را خلق کنیم و سر چشمه اصلی مشروعیت عنوان سر مقاله روزنامه عصر مردم است.

حقوقت رو زیاد می کنم

همچنین این روزنامه در ستون انگار نه انگار طنز خود نوشته حقوقت رو زیاد می کنم ولی، ‌پس اندازش نکنی، ایجاد تورم میشه،‌ در رابطه با موافقت مشروط دولت با افزایش حقوق کارمندان اشاره کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۵۲۱۷ خود این عناوین را برجسته کرده است:آغاز ترمیم خط انتقال گاز خرم بید عنوان یک این روزنامه است،‌آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری فارس ،به نقل از معاون استاندار،‌ ۲۲۸ زندانی فارس چشم انتظار نیک اندیشی خیرین ،‌ شیراز آماده نوروز می شود،‌ حمایت از اشتغال نابینایان توسط سازمان ها به نقل از استاندار فارس از دیگر عناوین این روزنامه است.

این روزنامه در صفحه ورزشی خود از بر کناری رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خبرداده که با حضور رییس فدراسیون در مجمع فوق العاده اتفاق افتاده است.

روزنامه خبرجنوب در شماره ۱۲۵۹۵ صفحه جنوب خود عناوینی همچون کیفیت خدمات دستگاهها زیر ذره بین استاندار می رود،‌ اعمال مدیریت هیات امنانی حافظیه و سعدیه،‌ زیر و بم یک انفجار به نقل از معاون استاندار،‌ رج به رج، رنج به صادرات فرش دست باف فارس اشاره شده و نوشته بافندگی دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

طلایی پوشان فرصت طلایی را از دست دادند

همچنین این روزنامه در صفحه ورزشی خود،‌ طلایی پوشان فرصت طلایی را از دست دادند عنوان کرده و اشاره به بازی فجر شهید سپاسی و داماش گیلان که یک یک مساوی کردند، شده است.

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۲۰خود این عناوین را منتشر کرده است: بلعیده شدن حقوق کار گران،‌ روزانه بیش از یک تصادف،‌ پیش بینی از گیشه فیلم های فجر و اکران نوروزی،‌ چگونه در هوای سرد گرم بمانیم و یک بسته صدگرمی تخمک عنوان ستون یاد داشت این روزنامه است.

روزنامه تماشا در شماره ۳۱۴۸ خود عناوین کرده که مجموعه زندیه ثبت جهانی شود، شیراز مهیای میزبانی نوروزی، پوکی استخو باعث شده در هر سه ثانیه یک شکستگی در جهان رخ دهد،‌ و مشکل تکمیل ورزشگاه پارس به صورت ریشه ای حل شود از دیگر مطالب این روزنامه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha