۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85390171
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ‌یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۹۷ صفحه جنوب خود این مطالب را آورده است: انتقال برخی از مراکز سازمان انرژی اتمی به شیراز، دیدار شهردار شیراز و سفیر تاجیکستان در ایران، خبرهای خوش از ساماندهی تخت جمشید تا قبل از نوروز، اجرای دو پویش سلامت محور توسعه بهداشت مادران باردار و پاکسازی زباله و زیباسازی شیراز.

روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۸۴ خود این عناوین را منتشر کرده است: تفاهم نامه ساخت پژوهشکده هسته ای شیراز امضا شد، هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس و تقدیر از اساتید موسیقی، دیدار شهردار شیراز و سفیر تاجیکستان در ایران، مدیر کل آموزش و پرورش فارس منصوب شد، امام جمعه شیراز: ملاصدرا غریب افتاده است و پایان کنگره هشتم شعر ایثار در شیراز.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۵۰ خود عناوینی همچون تلاش برای تامین آب شرب پایدار به نقل از مدیر عامل آب منطقه ای، عملیات اجرایی اتصال صدرا به آزادراه شیراز – اصفهان آغاز شد به نقل از مدیرعامل عمران صدرا، ایران اسلامی نوید یک تمدن نوین را به دنیا می دهد به نقل از امام جمعه شیراز، تلاش و خدمات مدیریت شهری در شهر شیراز مشهود است به نقل از فرمانده سپاه فجر فارس و انتخابات حرکتی پیشران برای آینده انقلاب اسلامی است به نقل از مدیر کل ارشاد فارس را برجسته کرده است.

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۲۲ خود این عناوین را منتشر کرده است: دیدار شهردار شیراز با سفیر تاجیکستان در ایران، دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با مدیریت شهری شیراز، با دستور استاندار فارس اسامی نامتعارف واحدهای خدماتی و فروشگاه ها تغییر می کند و رفع دغدغه های اقتصادی، اساسی ترین مطالعه مردم در انتخابات است به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۵۲۱۹ خود این عناوین را برجسته کرده است: تفاهم نامه ساخت پژوهشکده هسته ای شیراز امضا شد، ارائه خدمات با اولویت به جامعه جانبازان و ایثارگران استان به نقل از رئیس اتاق بازرگانی فارس، دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با مدیریت شهری شیراز، صدرا به آزادراه شیراز – اصفهان متصل می شود.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۴۹ خود عناوینی همچون جهش عمرانی در زیرساخت های آبی، خودروهای سبز در بافت تاریخی شیراز، حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس می کند به نقل از استاندار فارس، اساتید دانشگاه به بحث های فلسفی هم بپردازند به نقل از امام جمعه شیراز و خروج صدرا از بن بست ارتباطی منتشر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha