۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85385234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۱۸ خود این عناوین را منتشر کرده است: ۴۳ نفر برای هر صندلی مجلس، اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بهره‌برداری از بزرگراه سرلشکر شهید استوار محمودآبادی، بیش از ۱۱ هزار متر عملیات اصلاح شبکه آب در شیراز انجام شده است، اجرای پویش ملی وصال یار در بهزیستی فارس و موافقت شورای نگهبان با افزایش حقوق بازنشستگان.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۹۳ صفحه جنوب خود این عناوین را برجسته کرده است: جلوه گری تاریخ هنر فارس در نمایشگاه گردشگری تهران، احداث چهار شهرک برای نهضت ملی مسکن در شیراز، اجرای پویش ملی وصال یار در بهزیستی فارس، باشگاه مخاطبان فیلم های جشنواره فجر در شیراز ۱۰ هزار تایی شد و مجتمع تحقیقات انرژی و فناوری فارس احداث می شود.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۵۲۱۵ خود عناوینی همچون شبه دولتی ها خصوصی سازی را با شکست مواجه کردند، ۸۸۱ نفر آمار قطعی نامزدهای انتخابات مجلس در فارس، نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شیراز برپا می شود و افتتاح بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی را منتشر کرده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۴۶ خود این عناوین را برجسته کرده است: ۸۸۱ نفر آمار نهایی تایید صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس در فارس، اجرای عظیم ترین لایروبی در پارک ملی دراک و افتتاح بزرگراه شهید استوار با حضور سخنگوی دولت.

روزنامه عصر مردم دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۷۹۸۰ خود این عناوین را منتشر کرده است: کام ۷۲۶ هزار نفر از مردم استان فارس از آب شرب سالم و گوارا شیرین شد، دیپلم افتخار جشنواره فجر برای بانوی شیرازی، افتتاح پروژه های شهرداری شیراز با حضور سخنگوی دولت.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۴۷ خود عناوینی همچون حمایت از نظام به رغم فشار اقتصادی بر مردم، آب شرب گوارا سهم اهالی فارس، مجاهدت عمرانی در محضر شهدا و تجلیل از نیک اندیشان مجتمع خیریه تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha