۲ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۲
کد خبر: 85393630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۲۵ خود این عناوین را منتشر کرده است: استاندار فارس: در نظرسنجی ها اصلی ترین مشکلات مردم مباحث معیشت و فرآیندهای اداری است، شهردار صدرا: برگزاری نخستین رویداد بزرگ قرآنی ‘شمس الضحی’ در شهر فرزانگان، آخرین فرصت بهره مندی فعالان صنعت ساختمان از تخفیفات ویژه، تصویب نهایی بودجه سال آینده شهرداری شیراز به میزان ۳۱۶ هزار میلیارد ریال.

روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۸۷ خود این عناوین را منتشر کرده است: استاندار فارس در جمع شهرداران استان: تسریع در امور مردم منجر به امیدآفرینی و افزایش رضایتمند می شود، انتخاب شهردار شیراز به عنوان شهردار برتر سال ۱۴۰۲، استخدام یک هزار مشاور در آزمون سال آتی به نقل از وزیر آموزش و پرورش.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۵۳ خود عناوینی همچون ضرورت اطلاع رانی اقدامات انجام شده به نقل از استاندار فارس، کاهش ۵۰ درصدی تقاضا در بازار شیرینی شیراز، بودجه مصوب سال آینده شهرداری شیراز رشد منطقی ۲۹ درصدی داشته است، آخرین فرصت جهت بهره مندی فعالان حوزه صنعت ساختمان شیراز از تخفیفات ویژه را منتشر کرده است.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۶۰۰ صفحه جنوب خود این عناوین را منتشر کرده است: هشدار برای فرونشت های ۲۰ سانتیمتری در پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم، مشارکت بیش از ۳۲ هزار کشاورز فارس در طرح کشت قراردادی، ضرب الاجل یک هفته ای به دستگاه های فارس برای جذب اعتبارات، خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی ممنوع است و پلیس داراب قاچاقچی را با ۲۶۵ کیلو تریاک به دام انداخت.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۵۲۲۲ خود این عناوین را برجسته کرده است: رصد فعالیت نامزدهای انتخابات، استاندار فارس: استفاده از خدمات شهری حق مسلم همه شهروندان است، برگزاری نخستین رویداد بزرگ قرانی شمس الضحی در شهر فرزانگان، هشدار فرونشست در تخت جمشید و نقش رستم.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۵۴ خود عناوینی همچون تغییر کاربری نسخه شفابخش کاروان سراها، جبهه انفعالی فضای مجازی را فعال کنید به نقل از استاندار فارس، آغاز نخستین رویداد ادبی در هوای کودکی به نقل از معاون امور فرهنگی ارشاد فارس، بودجه شهرداری شیراز نهایی شد و برگزاری رویداد قرآنی در شهر فرزانگان را برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha