۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85389143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ‌شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز ‌شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۸۳ خود این عناوین را منتشر کرده است: استاندار فارس: پیگیر رفع مشکل مسکن فرهنگیان خواهم بود، آیت الله دژکام: فعالان سیاسی، فرزندان معنوی امام جمعه هستند، عزم مدیریت شهری شیراز بر حمایت از ورزش محلات و گسترش ورزش های همگانی، مدیر کل ارشاد فارس: هدف اصلی جشنواره موسیقی بسترسازی برای ظهور هنرمندان بومی بود.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۴۹ خود عناوینی همچون عزم مدیریت شهری بر حمایت از ورزش محلات و گسترش ورزش های همگانی، مسیر تمدن سازی را در انتخابات دنبال کنیم به نقل از آیت الله دژکام، فضای انتخاباتی کاملا رقابتی و جوانگراست به نقل از سخنگوی شورای وحدت فارس، همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند تا دشمن مایوس شود به نقل از استاندار فارس را برجسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۹۶ صفحه جنوب خود گزارشی در خصوص سهم بیمه‌های پایه از هزینه های درمانی را منتشر کرده و برای این گزارش خود عنوان ‘سهمی معادل هیچ’ را برگزیده است.
سوت قطار اقلید – یزد نیمه اول ۱۴۰۳ به صدا در می‌آید، ماجری یک گروگان گیری دیگر در شیراز، آزادسازی ۴۵ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز، حضور گروه‌های بومی فارس باعث غنای جشنواره موسیقی فجر شده است از دیگر عنوان اصلی صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سبحان در شماره ۶۲۲۱ خود این عناوین را منتشر کرده است: استاندار فارس خواستار شد: تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان‌ها، مدیر کل ارشاد فارس: هدف اصلی بسترسازی برای ظهور هنرمندان بومی بود، فرمانده سپاه فجر فارس: اهداف دشمن از طریق سیستم آموزشی محقق می شود.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۵۲۱۸ خود این عناوین را برجسته کرده است: استاندار فارس: تفویض اختیار به استان ها بسیاری از گره ها را باز می کند، آیت الله دژکام: دلیل عدم ثبت نام برخی خبرگان دادن میدان به جوان ترها بود، رونمایی از چهار طرح گردشگری فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، عزم مدیریت شهری بر حمایت از ورزش محلات و گسترش ورزش های همگانی.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۵۰ خود عناوینی همچون پیشتازی سیمان خاکستری نی ریز در جمع بزرگان صنایع ایران، حمایت ورزشی از محلات تا قهرمانی، آیین پیاده روی شهروندان شیرار در بزرگراه شهید استوار را برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha