۳ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85392321
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ملوانان مترصد صید سه امتیاز در مرداب انزلی، استقلال بدنبال تثبیت صدرنشینی

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان در دیدار مقابل استقلال به فکر پیروزی برابر این تیم است تا همچنان به روند صعودی خود در لیگ برتر ادامه دهد و تیم استقلال نیز برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به کسب پیروزی مقابل ملوان دارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران عصر پنجشنبه سوم اسفندماه در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند که این دیدار بی شک یکی از مهمترین بازی‌های این هفته محسوب می‌شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر نتایج درخشانی کسب کرده و هم اینک در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد، هفته گذشته نیز یکی از بهترین نتایجش را در این فصل کسب کرد و در فولادشهر اصفهان مقابل تیم ذوب آهن به برتری رسید.

ملوانان که تاکنون با هدایت مهدی تارتار توانستند نظر طرفداران و حتی مدیران باشگاه را جلب کنند، در دیدار مقابل استقلال نیز با اندیشه پیروزی به میدان می آیند تا همچنان روند صعودی خود را در این لیگ طی کنند.

البته تیم فوتبال ملوان در دیدار رفت نیز بازی بسیار قابل قبولی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی انجام داده بود و حتی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت استفاده کرده و در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال شدند.

به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان ملوان مترصد پیروزی برابر استقلال تهران هستند تا علاوه بر پیروزی در این بازی و تثبیت جایگاه پنجمی خود در جدول رده‌بندی، شکست دور رفت را نیز جبران کنند و دومین شکست فصل را به استقلال تحمیل کنند.

با توجه به شرایط نامساعد تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل اختلافات میان کادرفنی و مدیریت این باشگاه، تیم ملوان این فرصت را دارد که از این موقعیت نهایت استفاده را برده تا از این آب گل آلود ماهی صید و در مقابل استقلال به برتری دست یابد.

بی‌شک کادرفنی ملوان بر روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده و با توجه به غیبت چند بازیکن تاثیرگذار تیم استقلال، فرصت مناسبی پیش روی ملوانان قرار گرفته تا بتوانند با یک بازی تماشاگرپسند، مقابل صدرنشین لیگ برتر به بیروزی برسند.

کادرفنی ملوان بر روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده و با توجه به غیبت چند بازیکن تاثیرگذار تیم استقلال، فرصت مناسبی پیش روی ملوانان قرار گرفته تا بتوانند با یک بازی تماشاگرپسند، مقابل صدرنشین لیگ برتر به بیروزی برسند.

تیم فوتبال ملوان همواره در دیدار مقابل تیمهای بزرگ کشور نتایج خوبی کسب کرده و بازی این تیم مقابل سرخابی‌های پایتخت، سپاهان و تراکتورسازی از جذابیت خاصی برخوردار بوده است و به همین دلیل طرفداران ملوان انتظار دارند که این تیم همانند دیدار با پرسپولیس در بازی مقابل استقلال نیز یک بازی هجومی را از خود به نمایش بگذارد.

سرلک و عمری ملوانی شدند

‌مدیرعامل باشگاه ملوان: مشکلی برای جذب بازیکنان سرباز نداریم

این در حالی است که تیم فوتبال ملوان با جذب چند ستاره لیگ برتری به عنوان سرباز، قدرتمندتر از دور رفت رقابتهای لیگ برتر شده که نمونه بارز آن پیروزی این تیم در اصفهان مقابل ذوب آهن است زیرا در دیدار رفت این ۲ تیم، ملوان در بندرانزلی مقابل ذوب آهن متحمل شکست شده بود.

ملوانان مترصد صید سه امتیاز در مرداب انزلی، استقلال بدنبال تثبیت صدرنشینی

به هرحال حضور حبیب فرعباسی در درون دوازه ملوان و همچنین حضور میلاد سرلک و محمد عمری در میانه میدان و جذب نیما انتظاری و سعید باقرپسند، دست مهدی تارتار سرمربی این تیم را برای تغییر تاکتیک و همچنین تعویض‌های به موقع باز گذاشته است.

مشکلات تمام نشدنی استقلال

اما تیم فوتبال استقلال تهران صدرنشین فعلی رقابتهای لیگ برتر با کوهی از مشکلات باید در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل تیم فوتبال ملوان قرار گیرد تا با برتری مقابل این تیم به صدرنشینی خود ادامه دهد.

هم اینک جنگ بین کادرفنی و مدیریت باشگاه از هر زمان دیگری علنی‌تر شده و با وجود اینکه این تیم هم‌اینک صدرنشین لیگ برتر است اما طرفداران استقلال نیز حال و روز خوشی ندارند و هر لحظه انتظار شنیدن اخبار بدی را از سوی باشگاه دارند.

هم اینک جنگ بین کادرفنی و مدیریت باشگاه از هر زمان دیگری علنی‌تر شده و با وجود اینکه این تیم هم‌اینک صدرنشین لیگ برتر است، اما طرفداران استقلال نیز حال و روز خوشی ندارند و هر لحظه انتظار شنیدن اخبار بدی را از سوی باشگاه خود دارند

البته نابسامانی و مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال تازگی ندارد و طی چند سال اخیر مدیران زیادی از این باشگاه کنار گذاشته شدند و انتظار می رود که مدیرعامل فعلی نیز به زودی تغییر کند.

از سوی دیگر تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر ملوان بندرانزلی، همچنان کوین یامگا مهره تاثیرگذار خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت، ضمن اینکه آرش رضاوند هافبک این تیم نیز محروم است و نمی تواند استقلال را در دیدار مقابل ملوان همراهی کند.

اما جواد نکونام سرمربی موفق استقلال که تاکنون با کمترین ستاره تیم خود را در صدر جدول لیگ برتر نگه داشته و از سوی دیگر مدیریت این باشگاه نیز نتوانسته در فصل نقل و انتقالات بازیکنان دلخواهش را جذب کند، به طور حتم برای ملوان نیز برنامه خواهد داشت و به احتمال زیاد از ماشاریپوف هافبک ازبکستانی جدیدش نیز در بازی مقابل ملوان رونمایی می کند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که دیدار حساس ملوان و استقلال با چه نتیجه‌ای به اتمام می رسد که طرفداران ملوان و نیز سایر تیمهای صدرجدولی خواهان پیروزی سپیدپوشان هستند اما طرفداران استقلال نتیجه‌ای جز کسب سه امتیاز در بندرانزلی آنان را راضی نمی کند.

به گزارش ایرنا تا پایان هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم استقلال تهران با کسب ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۲۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha