۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85395599
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مربی استقلال: موقعیت‌های مناسبی را در بازی با ملوان از دست دادیم

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در بازی مقابل ملوان موقعیت‌های گلزنی مناسبی را از دست دادیم وگرنه باید پیروز این دیدار می‌شدیم.

به گزارش ایرنا، محمد نوازی پنجشنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و استقلال تهران در بندرانزلی اظهار کرد: در این دیدار بسیار بدشانس بودیم وگرنه باید با پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار را به اتمام می‌رساندیم.

وی افزود: بازیکنان هر ۲ تیم در این مسابقه خیلی خوب فوتبال بازی کردند و از سوی دیگر ملوان همیشه یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار است اما اعتقاد دارم تاکنون هیچ تیمی نتوانسته ملوان را در زمینش تا این حد زیر فشار بگذارد.

نوازی ادامه داد: ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ فصل جاری است که تاکنون نیز نتایج مناسبی را کسب کرده اما بازیکنان استقلال نیز تلاش زیادی انجام دادند و از این بابت از آنان تشکر می‌کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم زیرا پس از دریافت گل، بلافاصله جبران کردیم و همچنین چند موقعیت مناسب گلزنی نیز در ادامه نیمه دوم و هچنین چند موقعیت گلزنی در نیمه نخست به دست آورده بودیم که متاسفانه نتوانستیم از این فرصت‌ها بهره ببریم.

نوازی در خاتمه به قضاوت این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: همه چیز خوب بود و داوری نیز مشکلی نداشت و با توجه به شرایط زمین و بارش باران، شرایط برای داوران تا حدی سخت بود اما داوری خوب بود و باید برای داوران احترام قائل شویم و قبل از بازی بیانیه ندهیم و بهتر است اجازه دهیم بازی به پایان برسد و سپس درباره داوری حرف بزنیم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در یک هوای بارانی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تا پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر کشور, استقلال تهران با کسب ۳۶ امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم ملوان نیز با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha