۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85395416
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ماشاریپوف در ترکیب ثابت استقلال مقابل ملوان قرار گرفت

رشت - ایرنا - مشکل جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان که به تازگی به استقلال تهران پیوسته برای حضور در این تیم برطرف شد و با تصمیم سرمربی در ترکیب ثابت استقلال برای دیدار با ملوان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ترکیب تیمش را در دیدار مقابل ملوان اعلام کرد که بر این اساس، سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف، امید حامدی فر و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکنی هستند که از ابتدا در ترکیب تیم استقلال قرار گرفتند.

 تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز پنجشنبه سوم اسفندماه در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

قضاوت این دیدار را علی‌اصغر مومنی با کمک های فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده برعهده دارند و مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و محمدرضا اکبریان به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور می یابند.

تا پایان هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم استقلال تهران با کسب ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۲۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha