حاشیه‌های بازی قوهای سپید و آبی‌پوشان پایتخت؛ خوشحالی که یک دقیقه دوام داشت

رشت - ایرنا - دیدار تیم‌های ملوان و استقلال تهران حاشیه‌هایی داشت که تشویق‌های بی‌امان جواد نکونام توسط طرفداران استقلال و تشویق مهدی تارتار توسط ملوانان از مهمترین این حواشی دیدار قوهای سپید و آبی پوشان پایتخت در انزلی بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در یک هوای بارانی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

با وجود اینکه این دیدار در نیمه نخست زیر بارش باران برگزار شد اما استقبال طرفداران ۲ تیم از این دیدار بسیار خوب بود به طوری که حدود ۱۰ هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رساندند تا از نزدیک شاهد این بازی باشند.

به گفته مسئولان باشگاه ملوان، بلیت این دیدار در همان ساعات اولیه به فروش رفت به خصوص جایگاه بانوان و همچنین جایگاه طرفداران استقلال، در کوتاه ترین زمان به فروش رفت که البته طرفداران ۲ تیم نیز در طول ۹۰ دقیقه به شدت تیم‌های خود را تشویق کردند.

هنگام ورود بازیکنان ۲ تیم به داخل زمین، جواد نکونام سرمربی و جلال الدین ماشاریپوف بازیکن جدید استقلال تهران به شدت توسط هواداران حاضر این تیم در ورزشگاه تشویق شدند.

طرفداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هم هنگام ورود تیمشان به داخل زمین نیز، به شدت مهدی تارتار سرمربی موفق خود را که تاکنون نتایج بسیار مناسبی را کسب کرده و همچنین بازیکنان تیم خود را تشویق کردند.

البته طرفداران ملوان در این دیدار نیز همانند سایر بازی‌های خانگی برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند و تا پایان این بازی تیم‌شان را تشویق کردند، ضمن اینکه تشویق بانوان طرفدار ملوان نیز در این بازی جالب توجه بود و آنان نیز تا انتهای بازی تیمشان را تشویق کردند.

نیمه نخست این دیدار زیر بارش باران برگزار شد اما نیمه دوم بارش باران قطع شد و به همین دلیل ۲ تیم ملوان و استقلال در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و تماشاگران نیز در این نیمه شاهد ۲ گل بودند، ضمن اینکه چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر نیز در این نیمه به دست آمده بود.

در اواخر نیمه نخست و روی یک ضربه کرنر که استقلالی‌ها به دست آورده بودند، برخی از طرفداران ملوان به سمت بازیکن استقلال بطری آب پرتاب کردند که این کار در نیمه دوم و توسط طرفداران استقلال و همچنین طرفداران ملوان ادامه یافت.

در نمیه دوم و در دقیقه ۶۴ تیم ملوان توسط محمدرضا سلیمانی به گل برتری دست یافت که پس از به ثمر رسیدن این گل، طرفدران ملوان شروع به خوشحالی و پایکوبی کردند اما این خوشحالی فقط حدود یک دقیقه دوام داشت زیرا ماشاریپوف بازیکن استقلال در دقیقه ۶۵ توانست گل مساوی را به ثمر برساند تا شادی ملوانان خیلی زود خاتمه یابد.

به هرحال این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا هر تیم از این بازی یک امتیاز کسب کند و از سوی دیگر، تیمهای پرسپولیس و سپاهان اصفهان و همچنین طرفداران این ۲ تیم نیز از کسب نتیجه مساوی بازی ملوان و استقلال خوشحال شوند.

تا پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر کشور, استقلال تهران با کسب ۳۶ امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم ملوان نیز با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha