۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85395542
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دیدار تیم‌های ملوان و استقلال مساوی شد

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
کد خبر: 85395542
دیدار تیم‌های ملوان و استقلال مساوی شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان در ادامه مسابقات لیگ برتر مقابل استقلال تهران به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در یک هوای بارانی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه نخست این دیدار ابتدا ملوان تسلط بیشتری بر بازی داشت اما از اواسط این نیمه، تیم استقلال کنترل بازی را در دست گرفت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما هیچ یک از فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۴ محمدرضا سلیمانی بازیکن ملوان در غفلت مدافعان استقلال درواره این تیم را باز کرد اما ماشاریپوف بازیکن تیم استقلال یک دقیقه پس از این گل موفق شد دروازه ملوان را باز کند و گل مساوی را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن گل مساوی, هر ۲ تیم فرصت گلزنی داشتند و حتی در دقیقه ۸۷ ضربه سر بازیکنان استقلال به دیرک دروازه ملوان اصابت کرد اما این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را علی‌اصغر مومنی با کمک های فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، پدرام قاضی پور و مجید عیدی از ملوان و امید حامدی فر از استقلال تهران کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب حبیب عباسی فر, آرمان اکوان, حامد نورمحمدی, پدرام قاضی پور, میلاد باقری, مجید عیدی, پویا پورعلی, محمدرضا بردبار(دقیقه ۴۵ حسین صادقی), مهران احمدی( دقیقه ۶۰ ابوذر صفرزاده), رضا جعفری(دقیقه ۸۲ محمد عمری) و محمدرضا سلیمانی(دقیقه ۸۲ سهیل فداکار) رو در روی استقلال قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف(دقیقه ۸۰ مهرداد محمدی)، امید حامدی فر و گوستاوو بلانکو(دقیقه ۸۵ آرمان رمضانی) مقابل ملوان قرار گرفت.

تا پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر کشور, استقلال تهران با کسب ۳۶ امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم ملوان نیز با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha