۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85380543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ مرکز درمانی بسیج در کشور به بهره‌برداری رسید

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲
کد خبر: 85380543
۶ مرکز درمانی بسیج در کشور به بهره‌برداری رسید

شهرکرد-ایرنا- ۶ مرکز درمانی بسیج کشور عصر چهارشنبه با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان در شهرستان فارسان به صورت ویدئو کنفرانس و برخط به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: این مراکز درمانی در شهرستان‌های قروه، دیر، فارسان، بروجرد و ارومیه در استان‌های کردستان، بوشهر، لرستان، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح این مراکز که به صورت برخط در شهرستان فارسان افتتاح شد، افزود: هم‌اکنون ۱۲۰ مرکز درمانی عمومی و تخصصی در کشور با اولویت مناطق محروم زیر مجموعه موسسه خدمات درمانی بسیج کشور فعال است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر امسال ۲۲ مرکز عمومی و تخصصی در مناطق محروم کشور آماده بهره‌برداری است، گفت: ۶ مرکز امروز به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: درمانگاه امام رضا(ع) شهر فارسان در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۱۰متر مربع در زیربنای ۲ هزار و ۶۶۱ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

سردار علی محمد اکبری افزود: عملیات احداث این درمانگاه از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و ارزش ریالی این ملک با تجهیزات سه هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

به گفته وی، این درمانگاه به خدمات رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات، پزشک عمومی، تخصصی دندانپزشکی، اطفال، داخلی، فیزیوتراپی، ارتوپدی، قلب، چشم پزشکی، مشاوره، سلامت کده (طب سنتی) مجهز است.

به گزارش ایرنا، همزمان با سفر سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان به استان چهارمحال و بختیاری ۱۳۰ سری جهیزیه نیز بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha